U skladu sa zahtjevima građana i građanki naselja na području Novi Grad Sarajevo i Ilidža te inicijativa općinskih vijećnika Elvisa Vrete (Općinsko vijeće Ilidža) i Vernesa Ćosića (Općinsko vijeće Novi Grad Sarajevo) upućujem zastupničku inicijativu prema Skupštini Kantona Sarajevo i Ministarstvu saobraćaja Vlade Kantona Sarajevo:
"Tražimo od nadležnog ministarstva da pokrene postupak upisa u registar redovnih autobuskih linija novu redovnu autobusku liniju na relaciji Dobrinja - Ilidža, te u skladu sa propisanim obavezama, pripremi javni poziv za zainteresirane strane kako bi se izvršilo prikupljanje ponuda za preuzimanje linije."
Zastupnička pitanja po organima kojima su upućena
Ministarstvo saobraćaja
2. sjednica - zastupnička pitanja, inicijative i odgovori, 29.04.2015
Puni tekst pitanja:
Odgovor:
Odgovor Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo na inicijativu zastupnika Edina Forte možete naci u prilogu. Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 4. sjednica - zastupnička pitanja, inicijative i odgovori |
Puni tekst pitanja:
Zastupnica Neira Avdibegović na Drugoj Radnoj sjednici Skupštine Kantona Sarajevo, održanoj dana 29.04.2015.godine, u okviru tačke Dnevnog reda, "Poslanička pitanja, inicijative i odgovori", a u skladu sa Poslovnikom Skupštine Kantona Sarajevo postavila je zastupničko pitanje upućeno Ministarstvu saobraćaja. Odgovor:
Vezano za prvi dio pitanja dajemo sljedeći odgovor: U skladu sa Sporazumom o sufinansiranju realizacije projekta «Nabavka trolejbusa i autobusa za JGPP» potpisanog sa Ministarstvom saobraćaja Kantona Sarajevo, broj: 04-14-28953/14 iz 2014. godine, KJKP Gradski saobraćaj d.o.o. Sarajevo pokrenulo je otvoreni postupak javne nabavke 15 rabljenih zglobnih trolejbusa, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH. Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 3. sjednica - zastupnička pitanja, inicijative i odgovori |
38. Radna sjednica Skupštine Zastupnička Pitanja, 03.09.2014
Puni tekst pitanja:
Molim vas da nam hitno pošaljete analizu utroška sredstava koja se ubiru po osnovu plaćanja nadoknade za korištenje taxi stajališta a namjenski se troše za uređenje istih Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 38. Radna sjednica Skupštine Zastupnička Pitanja |
Puni tekst pitanja:
Ranije sam na sjednici Skupštine Kantona postavljao pitanje koje se odnosilo na izgradnju Južne longitudinale prema Zagrebačkoj ulici. Tada sam zahtjevao od nadležnih (Direkcija za puteve KS i ministarstvo saobraćaja KS) da urgentno iniciraju da izvođači radova odgovore ekspeditivnošću, kako bi se nastavilo normalno odvijanje gradskog saobraćaja. Izgradnja tog dijela longitudinale je trajala rekordnih 15 mjeseci. Danas kada možete voziti prometnom longitudinalom – ograničeni ste. Zapravo zabranjena su skretanja prema većini zgrada i parkirališta na obje strane Zagrebačke ulice. Građani, koji žive na desnoj strani Zagrebačke ulice, da bi došli do Skenderije moraju voziti u kontra smjeru zapravo četiri puta dužu distancu nego ranije. Građani koji žive na lijevoj strani Zagrebačke ulice (od slastičarne Jadranka) imaju samo jednu mogućnost i to skretanje prema Skenderiji, što podrazumjeva da će vozilo hitne pomoći morati voziti bar nekoliko stotina metara da bi stiglo do pacijenta udaljenog tek nekoliko metara. Odgovor:
Odgovor: U vezi Vaše inicijative obavještavamo Vas da je dio realiziranog i puštenog u promet projekta južne longitudinale izveden prema važećoj provedbenoj planskoj dokumentaciji. Izvedeni dio Južne longiudinale je po vrsti i značaju puta prešao u rang primarne gradske saobraćajnice sa računskom brzinom od Vrač=60 km/h. Ista je izgrađena radi omogućavanja bržeg protoka vozila na jednom od tri podužna longitudinalna pravca u gradu Sarajevu, tako da bi svako naknadno ubacivanje dodatnih "skretanja" narušilo minimalne projektno-tehničke uslove koji su i ovako teško ispoštovani. I pored... Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 38. Radna sjednica Skupštine Zastupnička Pitanja |
Puni tekst pitanja:
Iako su osigurana milionska sredstva za gradnju Stupske petlje odnosno izgradnje i rekonstrukcije XII transferzale, rok za završetak radova ponovo će biti probijen još najmanje dva mjeseca tj. Do kraja Oktobra sve zbog nerješenih imovinsko-pravnih odnosa. Da, ali to nje opravdanje, jer kada se rade ovako značajni projekti, to se moralo znati i na to se moralo računati prije početka radova. Građani Kantona Sarajevo su postali taoci nesposobne politike vlade Kantona Sarajevo i Direkcije za ceste Kantona Sarajevo i to od Jula prošle godine 2013 godine. Ovakav tempo radova je prouzrokovao nesnošljive saobraćajne gužve sve do kolapsa saobraćaja unutar našeg Kantona. Logično bi bilo da su prije početka radova na Stupskoj petlji, kao najfrekventnijem saobraćajnom čvorištu u kantonu Sarajevo se trebali rješiti imovinsko-pravni odnosi i definisati bolji način odvijanja saobraćaja kako ne bi došlo do kolapsa saobraćaja i maltretiranja svih građana Kantona Sarajevo. Tražim od Vlade Kantona Sarajevo, resornog Ministra i direktora Direkcije za puteve Kantona Sarajevo da odmah poduzmu sve neophodne mjere kako bi se građevinski radovi ubrzali i okončali, te takođe zahtijevam da se utvrdi odgovornost pojedinaca i službi zbog učinjenih propusta, jer prolongiranje gradnje, probijanje rokova i stvaranje novih troškova je svakako krivično djelo". Odgovor:
Odgovor: U vezi Vaše inicijative obavještavamo Vas da je rok za realizaciju projekta XII transferzale bio godinu dana od dana uvođenja Izvođača radova u posao, te da rok za realizaciju projekta nije probijen kako Vi navodite nego je isti produžen do kraja Oktobra, dijelom zbog neriješenih imovinsko-pravnih odnosa, dijelom zbog složenosti izmještanja i prilagođavanja podzemnih instalacija projektnom rješenju. Napominjemo da je Direkcija za puteve KS prije početka relizacije navedenog projekta pored pribavljenih potrebnih dozvola za izvođenje radova u skladu sa Zakonom o cestama... Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 38. Radna sjednica Skupštine Zastupnička Pitanja |
37.sjednica poslanicka pitanja, 26.06.2014
Izgubljena je funkcija trotoara, pločnika u našem Kantonu. Pogotovo u centralnoj zoni Grada Sarajevo
Puni tekst pitanja:
Izgubljena je funkcija trotoara, pločnika u našem Kantonu. Pogotovo u centralnoj zoni Grada Sarajevo. Bezočno parkiranje svih vrsta automobila, motocikala i vožnja istih po pločnicima, uslovila je ogromnu štetu na mermernim pločama (koje su veoma, veoma skupe), na potezu Baščaršija-Higijenski zavod. - Iz kojeg Budžeta će se popraviti oštećeno? Odgovor:
B. Odgovor na poslaničko pitanje Odredbama člana 73. Zakona o osnovama bezbjednosti saobraćaja na putevima u BiH propisano je gdje vozač ne smije zaustaviti ili parkirati vozilo, a u članu 74. istog Zakona pobrojana su mjesta gdje vozač ne smije parkirati vozilo. Za postupanje suprotno odredbama navedenih članova propisana je novčana kazna u iznosu od 40,00 KM. Takođe, odredbama člana 75. navedenog Zakona, propisano je: Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 37.sjednica poslanicka pitanja |
36.sjednica zastupnička pitanja, 03.06.2014
Puni tekst pitanja:
Svjedoci smo da na području Kantona Sarajevo veliki broj rasvjetnih tijela ne rade. Moja pretpostavka je da su izgorile sijalice i da to ne predstavlja neki veči kvar. Ko je odogovaran za kontrolu i servisiranje tj održavanje javne rasvjete u Kanton Sarajevo? Kako da isti kvalitetnije obavljaju svoj posao? Ja znam kod mene u ulici Trg sarajevske olimpijade ispred mojih vrata evo mjesec dana ne radi ni jedna od tih žarulja. Da ne goovrim sada, primjera mogu da dam takvih mnogo po Kantonu Sarajevo a znate d ami kao građani to plaćamo pa bih ja to sada resornom Ministarstvu postavio pitanje da se to malo ažurnije radi ili neko ko to radi ne obavlja to sigurno kvalitetno u punom kapacitetu“ Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 37.sjednica poslanicka pitanja |
35.sjednica Poslanička/zastupnička pitanja inicijative i odgovori, 29.04.2014
Puni tekst pitanja:
Šta ćete uraditi po pitanju oštrog upozorenja od strane Konkurencijskog vijeća koje je konstatiralo da Skupština Kantona Sarajevo usvojenim zakonom derogira Zakon o konkurenciji i da je Kanton suočen sa izricanjem kazne i do 10% od Budžeta Kantona Sarajevo, odnosno i do 75 miliona KM? Odgovor:
Konkurencijsko vijeće Bosne i Hercegovine donijelo je Rješenje broj: 01-02-26-041-36-II/09 od 19.06.2010. godine kojim je obavezalo Skupštinu Kantona Sarajevo, Vladu Kantona Sarajevo odnosno Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo, na donošenje i izmjenu propisa koji se odnose na reguliranje pružanje taksi usluga u Kantonu Sarajevo, odnosno na način da se svim pravnim i fizičkim licima registriranim taksi prijevoznicima omogući slobodna tržišna konkurencija. Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 35.sjednica Poslanička/zastupnička pitanja inicijative i odgovori |
32. sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori, 23.12.2013
Puni tekst pitanja:
Tražim da mi se dostavi imformacija o provedenom tenderu za održavanje cesta u Kantonu Sarajevo preko Direkcije za ceste Odgovor:
Zakonom o cestama Fedracije Bosne i Hercegovine („Sl.novine FBiH“, broj 12/10,16/10) i Pravilnikom o održavanju javnih puteva (“Službene novine FBiH”, broj 69/10) Direkciji za puteve Kantona Sarajevo, kao upravitelju cesta data je nadležnost da vrši upravljanje, građenje, rekonstrukciju, održavanje i zaštitu cesta. Članom 48. Zakona o cestama FBiH, navedeno je da Upravitelji cesta ne izvode direktno radove gradnje, rekonstrukcije i održavanja javnih cesta. Izvođenje radova građenja, rekonstrukcije i održavanja javnih cesta upravitelji cesta ustupaju po postupku i na način utvrđen Zakonom... Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 32. sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori |
31 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori, 27.11.2013
Puni tekst pitanja: Pokrećem inicijativu u ime građana sa područja MZ Čengić Vila I, da se reguliše i obezbijedi parking prostor za stanare zgrade u ulici Džemala Bijedića od broja 38 do 42. Građani sa ovog područja prisljeni su parkirati na nedozvoljenom mjestu odnosno na pločniku. |
Puni tekst pitanja:
Već duže vrijeme određeni broj vozila iz institucija i zakonodavne vlasti ( pa i kad je u pitanju Kanton Sarajevo ) koristi se, na službenim vozilima, signalnim i zvučnim sistemima... A signalnim i zvučnim sistemima, koliko znamo, trebalo bi da se koriste vozila koja su pod neposrednom zaštitom i policijskom pratnjom, što je na odgovarajući način uređeno zakonom. Odgovor:
Zakonom o osnovama bezbjednosti saobraćaja na putevima u BiH ( Sl.glasnik BiH 6/06,75/06,44/07, 84/09 i 48/10 od 14.06.2010 godine ) - prečišćeni tekst, članovima 125 i 126. propisano je koja vozila i na koji način mogu koristiti rotaciono ili treptuće svjetlo ( vozila hitne pomoći, vatrogasna vozila, vozila policije i sudske policije, vojna vozila i vozila Granične policije BiH ). Način na koji moraju biti postavljena na vozilu je propisan odredbama člana 40. Pravilnika o dimenzijama,ukupnim masama i osovinskom opterećenju vozila, o uređajima i opremi koju moraju imati vozila i o... Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 31 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori |
Puni tekst pitanja:
"Šta se dešava sa radovima na cesti od mosta Suada Dilberović (ili od zgrade OHR-a) prema Grbavici? Radovi su odavno započeti (valjda prije 4-5 mjeseci), put je raskopan, doslovce “razvaljen” i na tome se stalo – porušeno i ništa se više ne radi (odavno tamo nema ni mehanizacije niti radnika). Ušlo se u zimu, snijeg pao, saobraćaj koji je na tom dijelu vrlo frekventan, kojim se odvija i javni gradski prijevoz i to dvosmjerno, sada na polovini preostale saobraćajnice – ozbiljno je ugrožen. Molimo da nadležni ministar pojasni razloge trenutnog stanja, te i nama i građanima odgovori (ako je moguće usmeno i to odmah, na današnjoj sjednici) zašto su radovi stali, odnosno, zašto su započeti ako nije bilo uvjeta da se neometano izvode? Odgovor:
Ministarstvo saobraćaja Direkcija za puteve Kantona Sarajevo je 18.07.2013 godine zvanično uvela izvođača radova HP Investing na ugovorenu dionicu na Južnoj longitudinali od mosta Suade i Olge do raskrsnice sa ulicom Derviša Numića. U periodu od potpisivanja Ugovora Izvođač je mobilizirao vlastita sredstva do isplate avansne fakture, ista nije mogla biti isplaćena jer nisu bili potpisani potrebni ugovori od strane Federacije BiH. Nakon što je 01.11.2013 godine uplaćen avans došlo je do intenziviranja radova na nabavci materijala potrebnih izmještanja instalacija vode, odvodnje, kontaktne... Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 31 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori |
Puni tekst pitanja:
Šta se dešava sa radovima na cesti od mosta Suada Dilberović (ili od zgrade OHR-a) prema Grbavici? Radovi su odavno započeti (valjda prije 4-5 mjeseci), put je raskopan, doslovce “razvaljen” i na tome se stalo – porušeno i ništa se više ne radi (odavno tamo nema ni mehanizacije niti radnika). Ušlo se u zimu, snijeg pao, saobraćaj koji je na tom dijelu vrlo frekventan, kojim se odvija i javni gradski prijevoz i to dvosmjerno, sada na polovini preostale saobraćajnice – ozbiljno je ugrožen. Molimo da nadležni ministar pojasni razloge trenutnog stanja, te i nama i građanima odgovori (ako je moguće usmeno i to odmah, na današnjoj sjednici) zašto su radovi stali, odnosno, zašto su započeti ako nije bilo uvjeta da se neometano izvode? Odgovor:
Ministarstvo saobraćaja Direkcija za puteve Kantona Sarajevo je 18.07.2013 godine zvanično uvela izvođača radova HP Investing na ugovorenu dionicu na Južnoj longitudinali od mosta Suade i Olge do raskrsnice sa ulicom Derviša Numića. U periodu od potpisivanja Ugovora Izvođač je mobilizirao vlastita sredstva do isplate avansne fakture, ista nije mogla biti isplaćena jer nisu bili potpisani potrebni ugovori od strane Federacije BiH. Nakon što je 01.11.2013 godine uplaćen avans došlo je do intenziviranja radova na nabavci materijala potrebnih izmještanja instalacija vode, odvodnje, kontaktne... Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 31 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori |
30 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori, 13.11.2013
Puni tekst pitanja: Pokrećem inicijativu u ime građana sa područja MZ Pofalići I i Pofalići II, prema resornom ministarstvu saobraćaja kao i prema KJKP Gras za ponovno usopstavljanje kombi linija na relacijama Ekonomska škola – bakarevac, obad i hum brdo. Građani sa ovog područja su suočeni sa problemom prevoza, odnosno, ukidanja linija koje su saobraćale na ovim relacijama. |
Puni tekst pitanja:
Resorni ministar saobraćaja Kantona Sarajevo, u prvoj polovini 2013. godine uvjevarao je građane kako će veoma brzo biti izgrađena podzemna garaža na lokalitetu Narodno pozorište, ocjenjujući taj projekat kao veoma dobar i povoljan. S tim u vezi, resorni ministar se obratio na 5. redovnoj sjednici Općinskog vijeća Centar 28. marta 2013. godine, na kojoj je u ime Vlade Kantona Sarajevo zatražio da Općinsko vijeće Centar donese Odluku o davanju naknadne saglasnosti Vladi Kantona Sarajevo za raspolaganje gradskim građevinskim zemljištem u cilju davanja koncesije za izgradnju javne podzemne garaže kod Narodnog pozorišta. Odgovor:
Odgovor: 1. Skupština Kantona Sarajevo (predsjedavajuća Meliha Alić) dana 28.10.2004. godine donijela je Odluku o pristupanju dodjeli koncesije za izgradnju javne podzemne garaže kod Narodnog pozorišta. Pravni osnov za donošenje ove Odluke sadržan je u Odluci o provođenju Urbanističkog plana Narodno pozorište ("Službene novine Kantona Sarajevo" broj: 21/03). Općinsko vijeće Centar Sarajevo je dana 19.04.2004. godine donijelo Program uređenja gradskog građevinskog zemljišta za područje navedenog Urbanističkog projekta. Istog dana Općinsko vijeće donijelo je odgovarajuća rješenja o... Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 31 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori |
Puni tekst pitanja:
U ime građana naselja Zabrđe, Mjesna zajednic Naselje Heroja Sokolje, u Opštini Novi Grad Sarajevo pitam koji je razlog zašto ne ide autobus gradskog prijevoza u ovo naselje više od mjesec i pol. Naime građani pored kupljenih mjesečnih karata ne mogu se prebaciti iz ovog naselja na svoje radne obaveze a isti problem ih čeka kad se vraćaju sa radne obaveze. Zbog neodvijanja gradskog prijevoza na ulicama ovog naselja se nalaze pješaci što ugrožava bezbjednost učesnika u saobraćaju. Odgovor:
Tačna je konstatacija zastupnice Mire Jurić da registrovanu autobuska linija Stup – Smiljevići prijevoznik KJKP „GRAS“ d.o.o. Sarajevo nije održavao duži vremenski period zbog kvara na vozilu. Kako prijevoznik nije mogao vlastitim finansijskim sredstvima osposobiti vozilo koje bi redovno saobraćalo na ovoj liniji u prevazilaženje ovog problema se uključila Općina Novi Grad Sarajevo. Ista je novčanim sredstvima pomogla opravku vozila potrebnog za redovno održavanje linije Stup – Smiljevići , te se ista redovno održava. Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 31 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori |
29. radna sjednica Skupštine Kantona - Zastupnička pitanja inicijative i odogovri , 23.09.2013
Puni tekst pitanja: "Da se što prije moguće riješi problem gužve na Barama kod pumpe, gdje je napravljen semafor koji je proizveo ogromne gužve i predstavlja veliki problem svim građanima koji žive u Vogošći, i u naseljima oko Vogošće. Kružni tok ili neko drugo rješenje bi bilo mnogo funkcionalnije." |
28. radna sjednica Skupštine Kantona - Zastupnička pitanja inicijative i odogovri , 28.08.2013
Puni tekst pitanja:
"Zašto Vlada Kantona Sarajevo do danas nije dostavila Skupštini Kantona Sarajevo izvještaje o poslovanju javnih preduzeća u Kantonu Sarajevo iako je to obaveza utvrđena Zakonom o javnim preduzećima, a Programom rada Skupštine Kantona Sarajevo predviđeno da sisti razmatraju u februaru i maru tekuće godine?“ Odgovor:
U skladu sa svojim programskim aktivnostima za tekuću godinu Zavod za planiranje je izradio i dostavio Ministarstvu saobraćaja, kao resornom Informaciju o poslovanju KJKP „Gradski saobraćaj“ d.o.o. Sarajevo za 2012. godinu. Ministarstvo prostornog uređenja i zaštite okoliša je blagovremeno... Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 29. radna sjednica Skupštine Kantona - Zastupnička pitanja inicijative i odogovri |
Puni tekst pitanja:
Zastupnik Efendić Faruk, na 28. Radnoj sjednici Skupštine Kantona Sarajevo, održanoj dana 28.08.2013. godine u okviru tačke dnevnog reda “Poslanička pitanja, inicijative i odgovori” postavio je zastupničko pitanje: Odgovor:
Nesporna je činjenica da je Konkurencijsko vijeća Bosne i Hercegovine dana 22.04.2013. godine ovom Ministarstvu dostavilo akt pod brojem od broj:01-01-26-172/05, a u kojem navodi da uvođenje preduzeća Centrotrans kao privrednog subjekta u javni prijevoz bez prethodnog postupka usklađivanja ne predstavlja ispunjenje obaveza utvrđenih u rješenju Konkurencijskog vijeća. , te upozorili da je ovim rješenjem naloženo otvaranje tržišta pod jedankim uslovima za sve privredne subjekte koji ispunjavaju uslove za obavljanje istog . Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 29. radna sjednica Skupštine Kantona - Zastupnička pitanja inicijative i odogovri |
Puni tekst pitanja:
"Da li je nagomilani dug za električnu energiju GRAS-a nastao u periodu od zadnjih godinu dana, u mandatu ove Vlade i menadžmenta? Da li je bilo dugovanja u mandatu prošle Vlade?" Odgovor:
Dug za električnu energiju KJKP GRAS-a je u novembru 2012. godine iznosio 2.315.117,03 KM dok je na dan 31.08.2013 iznosio 2.975.762,42 KM. Dug za električnu energiju nije nastao samo u mandatu ove Vlade već KJKP GRAS d.o.o. Sarajevo ima dug za struju već duži period vremena. |
Puni tekst pitanja:
"Da li je Zakon o taxi prevozu dobio saglasnost Konkurencijskog vijeća i da li će ići u proceduru?" Odgovor:
Na gore navedeno dajemo slijedeću informaciju: Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 30 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori |
Puni tekst pitanja:
Kako je panirana rekonstrukcija tramvajske pruge i da li će kao prošle godine imati prioritet za dobijanje tendera Slovačka firma nad domaćom firmom?„ Odgovor:
U narednom periodu nije planirana rekonstrukcija tramvajske pruge. Neupućena je i sugestivno formirana konstatacija da je pored naših domaćih firmi prioritet pri dodjeli tendera imala strana firma te ovom prilikom želimo upoznati poslanika sa realnim činjeničnim stanjem. Naime, zakonom je precizno, jasno i nedvosmisleno određen kriterij za ocjenjivanje i dodjelu tendera na način da se isti dodjeljuje privrednom društvu koji ispunjava zakonom i tenderom propisane uslove neophodne za efikasno i kvalitetno pružanje zahtjevanih usluga. U slučaju kada domaće firme ne ispunjavaju elementarne... Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor: 29. radna sjednica Skupštine Kantona - Zastupnička pitanja inicijative i odogovri |
27. radna sjednica Skupštine Kantona - Zastupnička pitanja inicijative i odogovri , 05.06.2013
Puni tekst pitanja:
"Da li će se u toku ove godine raditi rekonstrukcija kompletne ulice Adema Buće"? Odgovor: Ministarstvo saobraćaja Direkcija za puteve Kantona Sarajevo u ovoj godini planira realizovati dio projekta rekonstrukcije lokalnog Kantonalnog puta u ulici Adema Buć i to: I faza dionica od ulice Bužimska km 2+000,00 do 3+128,46 ( prema deponiji gdje su završeni radovi na rekonsrukciji kanalizacione mreže) II faza dionica od "Zraka" km 0+600,00 – prateći realizaciju rekonstrukcije vodovodnih instalacija tj. dionica na kojoj bude završena rekonstrukcija vodovodnih instalacija. U skladu sa Zakonom o javnim nabavkama završena je procedura izbora izvođača radova na... |
Puni tekst pitanja:
"Grupa građana mjesnog područja Željeznička Novo Sarajevo suočena je sa evidentnim problemom saobraćaja u mirovanju kod stambenih objekata (ulice Hamdije Čemerlića, Zmaja od Bosne kao i na potezu PU Novo Sarajevo).“ Odgovor: Zakonskim i podzakonskim propisima regulisana je način i uslovi korištenja javnih parking prostora. Legislativa koja reguliše uslove korištenja javnih parking prostora na području Kantona Sarajevo je:
|
26. radna sjednica Skupštine Kantona - Zastupnička pitanja inicijative i odogovri, 29.04.2013
Puni tekst pitanja:
"Pokrećem inicijativu za ukidanje željezničke pruge u Sarajevu na potezu Rajlovac-glavna Željeznička stanica-Briješće, u dužini od 8km. Stanovnici u tom području cca. 100.000, pod posebno teškim uslovima saobraćaju. Ukidanjem pruge dobili bi 50 hektara kvalitetnog građevisnkog zemljišta i povećali bi bezbjednost stanovnika koji zbog pruge saobraćaju samo jednom trakom, te riješili finansijski problem Željeznica Federacije BiH, a samim tim i jedino teško riješili saobraćajni problem u Kantonu Sarajevo." Odgovor:
KANTON SARAJEVO Na gore navedeno dajemo slijedeću informaciju: Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo nije nadležno za ukidanje pruge Željeznica Federacije BiH.
|