Zastupnička pitanja po organima kojima su upućena

Ministarstvo saobraćaja

2. sjednica - zastupnička pitanja, inicijative i odgovori, 29.04.2015

Puni tekst pitanja:

U skladu sa zahtjevima građana i građanki naselja na području Novi Grad Sarajevo i Ilidža te inicijativa općinskih vijećnika Elvisa Vrete (Općinsko vijeće Ilidža) i Vernesa Ćosića (Općinsko vijeće Novi Grad Sarajevo) upućujem zastupničku inicijativu prema Skupštini Kantona Sarajevo i Ministarstvu saobraćaja Vlade Kantona Sarajevo:
"Tražimo od nadležnog ministarstva da pokrene postupak upisa u registar redovnih autobuskih linija novu redovnu autobusku liniju na relaciji Dobrinja - Ilidža, te u skladu sa propisanim obavezama, pripremi javni poziv za zainteresirane strane kako bi se izvršilo prikupljanje ponuda za preuzimanje linije."

Odgovor:

Odgovor Ministarstva saobraćaja Kantona Sarajevo na inicijativu zastupnika Edina Forte možete naci u prilogu.

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
4. sjednica - zastupnička pitanja, inicijative i odgovori
Puni tekst pitanja:

Zastupnica Neira Avdibegović na Drugoj Radnoj sjednici Skupštine Kantona Sarajevo, održanoj dana 29.04.2015.godine, u okviru tačke Dnevnog reda, "Poslanička pitanja, inicijative i odgovori", a u skladu sa Poslovnikom Skupštine Kantona Sarajevo postavila je zastupničko pitanje upućeno Ministarstvu saobraćaja.
"Šta je sa trolejbusima za koje se zbog neispunjavanja potrebnih uvjeta ne može izvršiti homologacija, te se isti ne nalaze u saobraćaju? Da li je tačna informacija da se za vozila dnevno plaća ležarina to jeste korištenje carinskog prostora? Ko plaća istu? I ko je odgovoran za nabavku tih vozila? Zašto vozila nisu u saobraćaju i da li uopšte mogu biti? Sljedeće pitanje: Planom budžeta za 2014 godinu u svrhu nabavke remonta autobusa, trolejbusa i minibusa predviđeno je 1,5 miliona. Prema informacija kojima raspolažem planirana je nabavka 10 autobusa od kojih je nabavljeno tek 5. Šta je sa planiranom nabavkom za koju je Vlada Kantona Sarajevo izdvojila sredstva? Molim da se dostavi kompletna dokumentacija vezana za ove aktivnosti odnosno ugovor o nabavci vozila kao i Anex ugovora koji je prema mojim saznanjima također zaključen.
Obrazloženje:
Prema saznanjima izvršena je nabavka 10 trolejbusa koji od početka nisu ispunjavali potrebne uvjete za registraciju. Vozila nisu u saobraćaju i njih pet se prema informacija kojima raspolažem već duži vremenski period plaća dnevna ležarina odnosno troškovi korištenja carinskog prostora. Shodno navedenom molim da nam se dostavi informacija ko snosi pomenute troškove, ko je odgovoran za nabavku vozila i da li ista uopšte mogu biti u saobraćaju? Također planom budžeta za 2014 godinu predviđen je iznos od 1,5 miliona KM za nabavku i remont autobusa, trolejbusa i minibus gdje Vlada Kantona Sarajevo izdvojila sredstva u svrhu nabavke 10 vozila autobusa a nabavljeno je tek pet od deset planiranih. Molim da se dostavi informacija šta je sa nabavkom preostalih pet kao i primjerak Ugovora o nabavci vozila kao i Anexa ugovora koji su također zaključeni.

Odgovor:

Vezano za prvi dio pitanja dajemo sljedeći odgovor:

U skladu sa Sporazumom o sufinansiranju realizacije projekta «Nabavka trolejbusa i autobusa za JGPP» potpisanog sa Ministarstvom saobraćaja Kantona Sarajevo, broj: 04-14-28953/14 iz 2014. godine, KJKP Gradski saobraćaj d.o.o. Sarajevo pokrenulo je otvoreni postupak javne nabavke 15 rabljenih zglobnih trolejbusa, u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama BiH.
Nakon okončane procedure javne nabavke zaključen je Ugovor o kupoprodaji rabljenih zglobnih trolejbusa tipa NAW Hess BGT 25 – 15 komada sa dobavljačem Čipić GmbH Siegen (...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
3. sjednica - zastupnička pitanja, inicijative i odgovori

38. Radna sjednica Skupštine Zastupnička Pitanja, 03.09.2014

Puni tekst pitanja:

Molim vas da nam hitno pošaljete analizu utroška sredstava koja se ubiru po osnovu plaćanja nadoknade za korištenje taxi stajališta a namjenski se troše za uređenje istih

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
38. Radna sjednica Skupštine Zastupnička Pitanja
Puni tekst pitanja:

Ranije sam na sjednici Skupštine Kantona postavljao pitanje koje se odnosilo na izgradnju Južne longitudinale prema Zagrebačkoj ulici. Tada sam zahtjevao od nadležnih (Direkcija za puteve KS i ministarstvo saobraćaja KS) da urgentno iniciraju da izvođači radova odgovore ekspeditivnošću, kako bi se nastavilo normalno odvijanje gradskog saobraćaja.

Izgradnja tog dijela longitudinale je trajala rekordnih 15 mjeseci. Danas kada možete voziti prometnom longitudinalom – ograničeni ste. Zapravo zabranjena su skretanja prema većini zgrada i parkirališta na obje strane Zagrebačke ulice. Građani, koji žive na desnoj strani Zagrebačke ulice, da bi došli do Skenderije moraju voziti u kontra smjeru zapravo četiri puta dužu distancu nego ranije. Građani koji žive na lijevoj strani Zagrebačke ulice (od slastičarne Jadranka) imaju samo jednu mogućnost i to skretanje prema Skenderiji, što podrazumjeva da će vozilo hitne pomoći morati voziti bar nekoliko stotina metara da bi stiglo do pacijenta udaljenog tek nekoliko metara.
Tražim odgovor od nadležnih institucija u svrhu rješavanja navedenog problema

Odgovor:

Odgovor: U vezi Vaše inicijative obavještavamo Vas da je dio realiziranog i puštenog u promet projekta južne longitudinale izveden prema važećoj provedbenoj planskoj dokumentaciji. Izvedeni dio Južne longiudinale je po vrsti i značaju puta prešao u rang primarne gradske saobraćajnice sa računskom brzinom od Vrač=60 km/h. Ista je izgrađena radi omogućavanja bržeg protoka vozila na jednom od tri podužna longitudinalna pravca u gradu Sarajevu, tako da bi svako naknadno ubacivanje dodatnih "skretanja" narušilo minimalne projektno-tehničke uslove koji su i ovako teško ispoštovani. I pored...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
38. Radna sjednica Skupštine Zastupnička Pitanja
Puni tekst pitanja:

Iako su osigurana milionska sredstva za gradnju Stupske petlje odnosno izgradnje i rekonstrukcije XII transferzale, rok za završetak radova ponovo će biti probijen još najmanje dva mjeseca tj. Do kraja Oktobra sve zbog nerješenih imovinsko-pravnih odnosa. Da, ali to nje opravdanje, jer kada se rade ovako značajni projekti, to se moralo znati i na to se moralo računati prije početka radova.

Građani Kantona Sarajevo su postali taoci nesposobne politike vlade Kantona Sarajevo i Direkcije za ceste Kantona Sarajevo i to od Jula prošle godine 2013 godine.

Ovakav tempo radova je prouzrokovao nesnošljive saobraćajne gužve sve do kolapsa saobraćaja unutar našeg Kantona. Logično bi bilo da su prije početka radova na Stupskoj petlji, kao najfrekventnijem saobraćajnom čvorištu u kantonu Sarajevo se trebali rješiti imovinsko-pravni odnosi i definisati bolji način odvijanja saobraćaja kako ne bi došlo do kolapsa saobraćaja i maltretiranja svih građana Kantona Sarajevo.

Tražim od Vlade Kantona Sarajevo, resornog Ministra i direktora Direkcije za puteve Kantona Sarajevo da odmah poduzmu sve neophodne mjere kako bi se građevinski radovi ubrzali i okončali, te takođe zahtijevam da se utvrdi odgovornost pojedinaca i službi zbog učinjenih propusta, jer prolongiranje gradnje, probijanje rokova i stvaranje novih troškova je svakako krivično djelo".

Odgovor:

Odgovor: U vezi Vaše inicijative obavještavamo Vas da je rok za realizaciju projekta XII transferzale bio godinu dana od dana uvođenja Izvođača radova u posao, te da rok za realizaciju projekta nije probijen kako Vi navodite nego je isti produžen do kraja Oktobra, dijelom zbog neriješenih imovinsko-pravnih odnosa, dijelom zbog složenosti izmještanja i prilagođavanja podzemnih instalacija projektnom rješenju.

Napominjemo da je Direkcija za puteve KS prije početka relizacije navedenog projekta pored pribavljenih potrebnih dozvola za izvođenje radova u skladu sa Zakonom o cestama...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
38. Radna sjednica Skupštine Zastupnička Pitanja

37.sjednica poslanicka pitanja, 26.06.2014

Puni tekst pitanja:

Izgubljena je funkcija trotoara, pločnika u našem Kantonu. Pogotovo u centralnoj zoni Grada Sarajevo.

Bezočno parkiranje svih vrsta automobila, motocikala i vožnja istih po pločnicima, uslovila je ogromnu štetu na mermernim pločama (koje su veoma, veoma skupe), na potezu Baščaršija-Higijenski zavod.

- Iz kojeg Budžeta će se popraviti oštećeno?
- Do kada ćemo trpjeti vandalizam nesavjesnih građana?
- Postoje li oštrije sankcije za nedozvoljeno parkiranje u pješačkim zonama (trotoari, pješački prelazi i sl.)?
- Koga će građani tužiti u slučaju povreda?
- Zašto postoje trotoari, tj. ulice , ceste i parkinzi?”

Odgovor:

B. Odgovor na poslaničko pitanje

Odredbama člana 73. Zakona o osnovama bezbjednosti saobraćaja na putevima u BiH propisano je gdje vozač ne smije zaustaviti ili parkirati vozilo, a u članu 74. istog Zakona pobrojana su mjesta gdje vozač ne smije parkirati vozilo. Za postupanje suprotno odredbama navedenih članova propisana je novčana kazna u iznosu od 40,00 KM.

Takođe, odredbama člana 75. navedenog Zakona, propisano je:
„(1) Ovlašćeno službeno lice odrediće da se vozilo premjesti na drugo mjesto ako je zaustavljeno ili parkirano na mjestima iz čl. 73. i 74. ovog...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
37.sjednica poslanicka pitanja

36.sjednica zastupnička pitanja, 03.06.2014

Puni tekst pitanja:

Svjedoci smo da na području Kantona Sarajevo veliki broj rasvjetnih tijela ne rade. Moja pretpostavka je da su izgorile sijalice i da to ne predstavlja neki veči kvar. Ko je odogovaran za kontrolu i servisiranje tj održavanje javne rasvjete u Kanton Sarajevo? Kako da isti kvalitetnije obavljaju svoj posao? Ja znam kod mene u ulici Trg sarajevske olimpijade ispred mojih vrata evo mjesec dana ne radi ni jedna od tih žarulja. Da ne goovrim sada, primjera mogu da dam takvih mnogo po Kantonu Sarajevo a znate d ami kao građani to plaćamo pa bih ja to sada resornom Ministarstvu postavio pitanje da se to malo ažurnije radi ili neko ko to radi ne obavlja to sigurno kvalitetno u punom kapacitetu“

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
37.sjednica poslanicka pitanja

35.sjednica Poslanička/zastupnička pitanja inicijative i odgovori, 29.04.2014

Puni tekst pitanja:

Šta ćete uraditi po pitanju oštrog upozorenja od strane Konkurencijskog vijeća koje je konstatiralo da Skupština Kantona Sarajevo usvojenim zakonom derogira Zakon o konkurenciji i da je Kanton suočen sa izricanjem kazne i do 10% od Budžeta Kantona Sarajevo, odnosno i do 75 miliona KM?

Odgovor:

Konkurencijsko vijeće Bosne i Hercegovine donijelo je Rješenje broj: 01-02-26-041-36-II/09 od 19.06.2010. godine kojim je obavezalo Skupštinu Kantona Sarajevo, Vladu Kantona Sarajevo odnosno Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo, na donošenje i izmjenu propisa koji se odnose na reguliranje pružanje taksi usluga u Kantonu Sarajevo, odnosno na način da se svim pravnim i fizičkim licima registriranim taksi prijevoznicima omogući slobodna tržišna konkurencija.
Odredbama člana 18. tačka b. Ustava Kantona Sarajevo (“Službene novine Kantona Sarajevo”, br. 1/96, 2/96-ispravka, 3/96-...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
35.sjednica Poslanička/zastupnička pitanja inicijative i odgovori

32. sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori, 23.12.2013

Puni tekst pitanja:

Tražim da mi se dostavi imformacija o provedenom tenderu za održavanje cesta u Kantonu Sarajevo preko Direkcije za ceste

Odgovor:

Zakonom o cestama Fedracije Bosne i Hercegovine („Sl.novine FBiH“, broj 12/10,16/10) i Pravilnikom o održavanju javnih puteva (“Službene novine FBiH”, broj 69/10) Direkciji za puteve Kantona Sarajevo, kao upravitelju cesta data je nadležnost da vrši upravljanje, građenje, rekonstrukciju, održavanje i zaštitu cesta. Članom 48. Zakona o cestama FBiH, navedeno je da Upravitelji cesta ne izvode direktno radove gradnje, rekonstrukcije i održavanja javnih cesta. Izvođenje radova građenja, rekonstrukcije i održavanja javnih cesta upravitelji cesta ustupaju po postupku i na način utvrđen Zakonom...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
32. sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori

31 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori, 27.11.2013

Puni tekst pitanja:

Pokrećem inicijativu u ime građana sa područja MZ Čengić Vila I, da se reguliše i obezbijedi parking prostor za stanare zgrade u ulici Džemala Bijedića od broja 38 do 42. Građani sa ovog područja prisljeni su parkirati na nedozvoljenom mjestu odnosno na pločniku.
Osim toga, gosti obližnjeg kafića kao i konzumenti teretane u Centru za mlade svojim vozilima zagušuju jedini prostor ispod same zgrade gdje je moguće parkirati, te svojim vozilima onemogućavajui bezbjedno kretanje pješaka. Iniciram prema resornom ministarstvu za saobraćaj KS, da izda posebno odobrenje stanarima za parkiranje na navedenom području izdavanjem posebnih odobrenja i postavljanjem znaka za zabranu parkiranja i zaustavljanje za ostale učesnike u saobraćaju, ili da se između zgrade i Centra za mlade sagradi parking prostor isključivo za potrebe stanara (uz rampu i mjesečnu naknadu rampe), kao što je to urađeno i za susjednu zgradu. U protivnom oduzimaju se prava građana sa ovog područja na legalne parkinge čime ih se svjesno gura u kažnjivu zonu.

Puni tekst pitanja:

Već duže vrijeme određeni broj vozila iz institucija i zakonodavne vlasti ( pa i kad je u pitanju Kanton Sarajevo ) koristi se, na službenim vozilima, signalnim i zvučnim sistemima... A signalnim i zvučnim sistemima, koliko znamo, trebalo bi da se koriste vozila koja su pod neposrednom zaštitom i policijskom pratnjom, što je na odgovarajući način uređeno zakonom.
Ovdje nas interesira prema kojemu osnovu te privilegije, na primjer, koriste službena vozila Zavoda zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo, odnosno predsjednik Upravnog odbora Zavoda mr. Esed Radeljaš.»

Odgovor:

Zakonom o osnovama bezbjednosti saobraćaja na putevima u BiH ( Sl.glasnik BiH 6/06,75/06,44/07, 84/09 i 48/10 od 14.06.2010 godine ) - prečišćeni tekst, članovima 125 i 126. propisano je koja vozila i na koji način mogu koristiti rotaciono ili treptuće svjetlo ( vozila hitne pomoći, vatrogasna vozila, vozila policije i sudske policije, vojna vozila i vozila Granične policije BiH ).

Način na koji moraju biti postavljena na vozilu je propisan odredbama člana 40. Pravilnika o dimenzijama,ukupnim masama i osovinskom opterećenju vozila, o uređajima i opremi koju moraju imati vozila i o...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
31 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori
Puni tekst pitanja:

"Šta se dešava sa radovima na cesti od mosta Suada Dilberović (ili od zgrade OHR-a) prema Grbavici? Radovi su odavno započeti (valjda prije 4-5 mjeseci), put je raskopan, doslovce “razvaljen” i na tome se stalo – porušeno i ništa se više ne radi (odavno tamo nema ni mehanizacije niti radnika). Ušlo se u zimu, snijeg pao, saobraćaj koji je na tom dijelu vrlo frekventan, kojim se odvija i javni gradski prijevoz i to dvosmjerno, sada na polovini preostale saobraćajnice – ozbiljno je ugrožen. Molimo da nadležni ministar pojasni razloge trenutnog stanja, te i nama i građanima odgovori (ako je moguće usmeno i to odmah, na današnjoj sjednici) zašto su radovi stali, odnosno, zašto su započeti ako nije bilo uvjeta da se neometano izvode?
Isto pitanje (čini se da je sličan problem) važi i za radove na Stupu – mislim na izgradnju pješačkog podhodnika i tzv. rampe A i C. Kažu da su se i tamo građani odavno o jadu zabavili, a ne znaju do kad će sve trajati.
Dakle, kako je moguće da se ušlo u posao, a da prethodno nisu riješeni imovinsko – pravni odnosi (ili da rješenja nisu bila barem izvjesna, pouzdana – spominje se Dalas i neki drugi objekti), odnosno, da Vlada nije u stanju valjano organizirati naše radove ili valjano kordinirati u slučaju kada u određenim javnim radovima učestvuju naša, kantonalna javna preduzeća (spominju se, recimo, problemi sa izmještanjem instalacija, vjerovatno voda i kanalizacija itd.), koja, eto ta (u radove uključena javna preduzeća), kako saznajemo iz medija “rade presporo”.
Poželjno bi bilo stoga da i ovdje dobijemo odgovor “iz prve ruke”, a ne da to polovično saznajemo iz medija, pa također molimo usmeni odgovor ili pojašnjenje ovih dviju situacija na terenu."?

Odgovor:

Ministarstvo saobraćaja Direkcija za puteve Kantona Sarajevo je 18.07.2013 godine zvanično uvela izvođača radova HP Investing na ugovorenu dionicu na Južnoj longitudinali od mosta Suade i Olge do raskrsnice sa ulicom Derviša Numića. U periodu od potpisivanja Ugovora Izvođač je mobilizirao vlastita sredstva do isplate avansne fakture, ista nije mogla biti isplaćena jer nisu bili potpisani potrebni ugovori od strane Federacije BiH. Nakon što je 01.11.2013 godine uplaćen avans došlo je do intenziviranja radova na nabavci materijala potrebnih izmještanja instalacija vode, odvodnje, kontaktne...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
31 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori
Puni tekst pitanja:

Šta se dešava sa radovima na cesti od mosta Suada Dilberović (ili od zgrade OHR-a) prema Grbavici? Radovi su odavno započeti (valjda prije 4-5 mjeseci), put je raskopan, doslovce “razvaljen” i na tome se stalo – porušeno i ništa se više ne radi (odavno tamo nema ni mehanizacije niti radnika). Ušlo se u zimu, snijeg pao, saobraćaj koji je na tom dijelu vrlo frekventan, kojim se odvija i javni gradski prijevoz i to dvosmjerno, sada na polovini preostale saobraćajnice – ozbiljno je ugrožen. Molimo da nadležni ministar pojasni razloge trenutnog stanja, te i nama i građanima odgovori (ako je moguće usmeno i to odmah, na današnjoj sjednici) zašto su radovi stali, odnosno, zašto su započeti ako nije bilo uvjeta da se neometano izvode?
Isto pitanje (čini se da je sličan problem) važi i za radove na Stupu – mislim na izgradnju pješačkog podhodnika i tzv. rampe A i C. Kažu da su se i tamo građani odavno o jadu zabavili, a ne znaju do kad će sve trajati.
Dakle, kako je moguće da se ušlo u posao, a da prethodno nisu riješeni imovinsko – pravni odnosi (ili da rješenja nisu bila barem izvjesna, pouzdana – spominje se Dalas i neki drugi objekti), odnosno, da Vlada nije u stanju valjano organizirati naše radove ili valjano kordinirati u slučaju kada u određenim javnim radovima učestvuju naša, kantonalna javna preduzeća (spominju se, recimo, problemi sa izmještanjem instalacija, vjerovatno voda i kanalizacija itd.), koja, eto ta (u radove uključena javna preduzeća), kako saznajemo iz medija “rade presporo”.
Poželjno bi bilo stoga da i ovdje dobijemo odgovor “iz prve ruke”, a ne da to polovično saznajemo iz medija, pa također molimo usmeni odgovor ili pojašnjenje ovih dviju situacija na terenu."?

Odgovor:

Ministarstvo saobraćaja Direkcija za puteve Kantona Sarajevo je 18.07.2013 godine zvanično uvela izvođača radova HP Investing na ugovorenu dionicu na Južnoj longitudinali od mosta Suade i Olge do raskrsnice sa ulicom Derviša Numića. U periodu od potpisivanja Ugovora Izvođač je mobilizirao vlastita sredstva do isplate avansne fakture, ista nije mogla biti isplaćena jer nisu bili potpisani potrebni ugovori od strane Federacije BiH. Nakon što je 01.11.2013 godine uplaćen avans došlo je do intenziviranja radova na nabavci materijala potrebnih izmještanja instalacija vode, odvodnje, kontaktne...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
31 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori

30 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori, 13.11.2013

Puni tekst pitanja:

Pokrećem inicijativu u ime građana sa područja MZ Pofalići I i Pofalići II, prema resornom ministarstvu saobraćaja kao i prema KJKP Gras za ponovno usopstavljanje kombi linija na relacijama Ekonomska škola – bakarevac, obad i hum brdo. Građani sa ovog područja su suočeni sa problemom prevoza, odnosno, ukidanja linija koje su saobraćale na ovim relacijama.

Puni tekst pitanja:

Resorni ministar saobraćaja Kantona Sarajevo, u prvoj polovini 2013. godine uvjevarao je građane kako će veoma brzo biti izgrađena podzemna garaža na lokalitetu Narodno pozorište, ocjenjujući taj projekat kao veoma dobar i povoljan. S tim u vezi, resorni ministar se obratio na 5. redovnoj sjednici Općinskog vijeća Centar 28. marta 2013. godine, na kojoj je u ime Vlade Kantona Sarajevo zatražio da Općinsko vijeće Centar donese Odluku o davanju naknadne saglasnosti Vladi Kantona Sarajevo za raspolaganje gradskim građevinskim zemljištem u cilju davanja koncesije za izgradnju javne podzemne garaže kod Narodnog pozorišta.
Sedam mjeseci kasnije, istom Općinskom vijeću Centar na njihovoj 11. redovnoj sjednici 31. oktobra 2013. godine,ministar saobraćaja Kantona Sarajevo dostavio je informaciju o stanju izgradnje podzemne garaže na lokalitetu Narodnog pozorišta konstatirajući da je Ugovor o koncesiji NEPOVOLJAN za Kanton Sarajevo, te da se u okviru vansudskog poravnanja predlaže Vladi Kantona Sarajevo način da se koncesionaru ponudi besplatno davanje parking prostora u vremenskom trajanju sve do namirenja potraživanja iz vansudske nagodbe. Na istoj sjednici, Općinsko vijeće Centar donijelo je Odluku o poništenju odluke o davanju naknadne saglasnosti Vladi Kantona Sarajevo za raspolaganje gradskim građevinskim zemljištem u cilju davanja koncesije.
Iz svega navedenog želimo resornog ministra Jusufa Bubicu, u ime građana Kantona Sarajevo pitati sljedeće:
1. Kako je Vlada Kantona Sarajevo uopće mogla pristupiti davanju koncesije na imovinu, koja je vlasništvo Općine Centar, potpisujući odgovarajući Ugovor o koncesiji, a da pri tome nije imala niti jednu saglasnost Općine Centar kao titulara predmetne imovine?
2. Kako je sada, nakon tri godine, iznenada došlo do ocjene da je Ugovor o koncesiji ŠTETAN za Kanton Sarajevo, a da se o tome nije razmišljalo prije potpisivanja predmetnog ugovora?
3. Sada, kada imamo Odluku o poništenju Odluke o davanju naknadne saglasnosti Vladi Kantona Sarajevo za raspolaganje gradskim građevinskim zemljištem u cilju davanja koncesije, odnosno kada je Općina Centar vratila u svoj posjed predmetno građevinsko zemljište, na koji način ministar misli riješiti ugovorni odnos sa koncesionarom, jer mogućnost besplatnog davanja parking prostora koncesionaru kod Narodnog pozorišta više ne postoji?

Odgovor:

Odgovor:

1. Skupština Kantona Sarajevo (predsjedavajuća Meliha Alić) dana 28.10.2004. godine donijela je Odluku o pristupanju dodjeli koncesije za izgradnju javne podzemne garaže kod Narodnog pozorišta. Pravni osnov za donošenje ove Odluke sadržan je u Odluci o provođenju Urbanističkog plana Narodno pozorište ("Službene novine Kantona Sarajevo" broj: 21/03). Općinsko vijeće Centar Sarajevo je dana 19.04.2004. godine donijelo Program uređenja gradskog građevinskog zemljišta za područje navedenog Urbanističkog projekta. Istog dana Općinsko vijeće donijelo je odgovarajuća rješenja o...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
31 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori
Puni tekst pitanja:

U ime građana naselja Zabrđe, Mjesna zajednic Naselje Heroja Sokolje, u Opštini Novi Grad Sarajevo pitam koji je razlog zašto ne ide autobus gradskog prijevoza u ovo naselje više od mjesec i pol. Naime građani pored kupljenih mjesečnih karata ne mogu se prebaciti iz ovog naselja na svoje radne obaveze a isti problem ih čeka kad se vraćaju sa radne obaveze. Zbog neodvijanja gradskog prijevoza na ulicama ovog naselja se nalaze pješaci što ugrožava bezbjednost učesnika u saobraćaju.

Odgovor:

Tačna je konstatacija zastupnice Mire Jurić da registrovanu autobuska linija Stup – Smiljevići prijevoznik KJKP „GRAS“ d.o.o. Sarajevo nije održavao duži vremenski period zbog kvara na vozilu. Kako prijevoznik nije mogao vlastitim finansijskim sredstvima osposobiti vozilo koje bi redovno saobraćalo na ovoj liniji u prevazilaženje ovog problema se uključila Općina Novi Grad Sarajevo. Ista je novčanim sredstvima pomogla opravku vozila potrebnog za redovno održavanje linije Stup – Smiljevići , te se ista redovno održava.

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
31 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori

29. radna sjednica Skupštine Kantona - Zastupnička pitanja inicijative i odogovri , 23.09.2013

Puni tekst pitanja:

"Da se što prije moguće riješi problem gužve na Barama kod pumpe, gdje je napravljen semafor koji je proizveo ogromne gužve i predstavlja veliki problem svim građanima koji žive u Vogošći, i u naseljima oko Vogošće. Kružni tok ili neko drugo rješenje bi bilo mnogo funkcionalnije."

28. radna sjednica Skupštine Kantona - Zastupnička pitanja inicijative i odogovri , 28.08.2013

Puni tekst pitanja:

"Zašto Vlada Kantona Sarajevo do danas nije dostavila Skupštini Kantona Sarajevo izvještaje o poslovanju javnih preduzeća u Kantonu Sarajevo iako je to obaveza utvrđena Zakonom o javnim preduzećima, a Programom rada Skupštine Kantona Sarajevo predviđeno da sisti razmatraju u februaru i maru tekuće godine?“

Odgovor:

U skladu sa svojim programskim aktivnostima za tekuću godinu Zavod za planiranje je izradio i dostavio Ministarstvu saobraćaja, kao resornom Informaciju o poslovanju KJKP „Gradski saobraćaj“ d.o.o. Sarajevo za 2012. godinu.
Ministarstvu je isti Informaciju dostavilo Vladi Kantona koja je na svojoj 28. sjednici održanoj 24.07.2013. godine razmatralo pomenutu Informaciju te donijela zaključak broj:02-05-20122-3/13 a, kojim je ista primljena na znanje i dostavljena Skupštini Kantona u dalju proceduru.

Ministarstvo prostornog uređenja i zaštite okoliša je blagovremeno...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
29. radna sjednica Skupštine Kantona - Zastupnička pitanja inicijative i odogovri
Puni tekst pitanja:

Zastupnik Efendić Faruk, na 28. Radnoj sjednici Skupštine Kantona Sarajevo, održanoj dana 28.08.2013. godine u okviru tačke dnevnog reda “Poslanička pitanja, inicijative i odgovori” postavio je zastupničko pitanje:
„ Da li je ministar saobraćaja Kantona Sarajevo odgovorio na dopis Konkurencijskog vijeća BiH broj:01-05-26-643-40-I/09 od 22.04.2013. godine u kojem se traži informacija u kojoj je fazi provedba rješenja Konkurencijskog vijeća BiH iz 2005. godine, a koja se prvenstveno odnosi na usvajanje Zakona o prijevozu putnika u Kantonu Sarajevo i postupak javnog usklađivanja redova vožnje?
Ministar je ranije u svojim izjavama za medije u kojima kao razlog dodjele linija Centrotransu navodi zaključak Konkurencijskog vijeća doveo u zabludu stanovnike Kantona Sarajevo, jer se Konkurencijsko vijeće gore navedenim dopisom ogradilo od takvih izjava, te smatra da je nezakonita dodjela linija Centrotransu ne predstavlja ispunjenje obaveza utvrđenih rješenjem Konkurencijskog vijeća ili je naprosto svoje nezakonite postupke dodjele linija htio pokriti insitucijom Konkurencijskog vijeća?“

Odgovor:

Nesporna je činjenica da je Konkurencijsko vijeća Bosne i Hercegovine dana 22.04.2013. godine ovom Ministarstvu dostavilo akt pod brojem od broj:01-01-26-172/05, a u kojem navodi da uvođenje preduzeća Centrotrans kao privrednog subjekta u javni prijevoz bez prethodnog postupka usklađivanja ne predstavlja ispunjenje obaveza utvrđenih u rješenju Konkurencijskog vijeća. , te upozorili da je ovim rješenjem naloženo otvaranje tržišta pod jedankim uslovima za sve privredne subjekte koji ispunjavaju uslove za obavljanje istog .
U istom dopisu Vijeće je podsjetilo na obavezu...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
29. radna sjednica Skupštine Kantona - Zastupnička pitanja inicijative i odogovri
Puni tekst pitanja:

"Da li je nagomilani dug za električnu energiju GRAS-a nastao u periodu od zadnjih godinu dana, u mandatu ove Vlade i menadžmenta? Da li je bilo dugovanja u mandatu prošle Vlade?"

Odgovor:

Dug za električnu energiju KJKP GRAS-a je u novembru 2012. godine iznosio 2.315.117,03 KM dok je na dan 31.08.2013 iznosio 2.975.762,42 KM. Dug za električnu energiju nije nastao samo u mandatu ove Vlade već KJKP GRAS d.o.o. Sarajevo ima dug za struju već duži period vremena.
U prilogu odgovora dostavljamo vam „Pregled duga za struju po mjesecima za period 31.07.2012.-12.09.2013. godine“ koji nam je dostavilo KJKP GRAS d.o.o. Sarajevo.

Puni tekst pitanja:

"Da li je Zakon o taxi prevozu dobio saglasnost Konkurencijskog vijeća i da li će ići u proceduru?"

Odgovor:

Na gore navedeno dajemo slijedeću informaciju:
Konkurencijsko vijeće je dalo pozitivno Mišljenje broj 01-26-7-08-17-I/12 od 01.08.2013. godine kojim je utvrđeno da je nacrt Zakona o taksi prijevozu u Kantonu Sarajevo usaglašen sa Zakonom o kunkurenciji.
Vlada Kantona Sarajevo donjela je Zaključak broj 02-05-23029-I/13 od 10.09.2013. godine kojim se utvrđuje Nacrt Zakona o taksi prijevozu u Kantonu Sarajevo i kojim se predlaže Skupštini Kantona Sarajevo da u skladu sa članom 141. Poslovnika Skupštine Kantona Sarajevo (»Službene novine Kantona Sarajevo«, broj 41/12 – Drugi novi...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
30 sjednica, Poslanička pitanja inicijative i odgovori
Puni tekst pitanja:

Kako je panirana rekonstrukcija tramvajske pruge i da li će kao prošle godine imati prioritet za dobijanje tendera Slovačka firma nad domaćom firmom?„

Odgovor:

U narednom periodu nije planirana rekonstrukcija tramvajske pruge. Neupućena je i sugestivno formirana konstatacija da je pored naših domaćih firmi prioritet pri dodjeli tendera imala strana firma te ovom prilikom želimo upoznati poslanika sa realnim činjeničnim stanjem. Naime, zakonom je precizno, jasno i nedvosmisleno određen kriterij za ocjenjivanje i dodjelu tendera na način da se isti dodjeljuje privrednom društvu koji ispunjava zakonom i tenderom propisane uslove neophodne za efikasno i kvalitetno pružanje zahtjevanih usluga. U slučaju kada domaće firme ne ispunjavaju elementarne...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
29. radna sjednica Skupštine Kantona - Zastupnička pitanja inicijative i odogovri

27. radna sjednica Skupštine Kantona - Zastupnička pitanja inicijative i odogovri , 05.06.2013

Puni tekst pitanja:

"Da li će se u toku ove godine raditi rekonstrukcija kompletne ulice Adema Buće"?

Odgovor:

Ministarstvo saobraćaja Direkcija za puteve Kantona Sarajevo u ovoj godini planira realizovati dio projekta rekonstrukcije lokalnog Kantonalnog puta u ulici Adema Buć i to:

I faza dionica od ulice Bužimska km 2+000,00 do 3+128,46 ( prema deponiji gdje su završeni radovi na rekonsrukciji kanalizacione mreže)

II faza dionica od "Zraka" km 0+600,00 – prateći realizaciju rekonstrukcije vodovodnih instalacija tj. dionica na kojoj bude završena rekonstrukcija vodovodnih instalacija.

U skladu sa Zakonom o javnim nabavkama završena je procedura izbora izvođača radova na...

Puni tekst pitanja:

"Grupa građana mjesnog područja Željeznička Novo Sarajevo suočena je sa evidentnim problemom saobraćaja u mirovanju kod stambenih objekata (ulice Hamdije Čemerlića, Zmaja od Bosne kao i na potezu PU Novo Sarajevo).“

Odgovor:

Zakonskim i podzakonskim propisima regulisana je način i uslovi korištenja javnih parking prostora. Legislativa koja reguliše uslove korištenja javnih parking prostora na području Kantona Sarajevo je:

  • “Odluke o sigurnosti i organizaciji promea” (“Službene novine Kantona Sarajevo” br. 14/97);
  • "Odluka o organizaciji i načinu naplate parkiranja" ( 'Slutžbene novine Kantona Sarajevo' broj: 11/98, 22/97, 18/97);
  • Zaključak o cijenama parking karte ( 'Službene novine Kantona Sarajevo' broj: 3/02);
  • Zakon o privremenom korišćenju javnih površina na području...

26. radna sjednica Skupštine Kantona - Zastupnička pitanja inicijative i odogovri, 29.04.2013

Puni tekst pitanja:

"Pokrećem inicijativu za ukidanje željezničke pruge u Sarajevu na potezu Rajlovac-glavna Željeznička stanica-Briješće, u dužini od 8km. Stanovnici u tom području cca. 100.000, pod posebno teškim uslovima saobraćaju. Ukidanjem pruge dobili bi 50 hektara kvalitetnog građevisnkog zemljišta i povećali bi bezbjednost stanovnika koji zbog pruge saobraćaju samo jednom trakom, te riješili finansijski problem Željeznica Federacije BiH, a samim tim i jedino teško riješili saobraćajni problem u Kantonu Sarajevo."

Odgovor:

KANTON SARAJEVO
Ministarstvo saobraćaja

Na gore navedeno dajemo slijedeću informaciju:

Ministarstvo saobraćaja Kantona Sarajevo nije nadležno za ukidanje pruge Željeznica Federacije BiH.