Pitanja
Ministarstvo za odgoj i obrazovanje
Pitanje - Neodgovoreno
Danijela Kristić
- Molim Vas da mi navedete kako se prikazuje ukupan broj učenika koji rade po IEP ili IPP ako znamo da za neke učenike se zapravo radi kombinovani pristup pa za neke predmete imaju IEP, a za neke IPP?
- Zašto neke škole u KS ne dozvoljavaju ulazak članova MST na nastavu kako bi mogli pomoći u prilagodbi i pristupu u radu za dijete sa poteškoćom, pod izgovorom da bi to ometalo nastavu?
- Na koji način nastavno osoblje dokumantuje izradu IEP/a ili IPP/a, gdje ih arhivira, kako ih sprovodi, obzirom da svaki učitelj/ica/nastavnik/ca imaju određeni procenat na platu za ovaj posao?
- Šta znači u odgovoru od 13.03.2024. godine, br: 01-03/02-04-46892-74/23, da u velikom broju škola u KS imamo izradu IEP/a ili IPP/a za djecu "za koju nije potreban"-radi li se o djeci tipičnog razvoja ili o djeci sa poteškoćama koja su iste prevazišla i n
- Zašto se roditeljima djece sa poteškoćama u razvoju ne uručuje evaluacija rada po IEP ili IPP iako istu potpisuju i isti je slučaj kao i sa samim dokumentom usvajanja IPPa ili IEPa?
- Zašto roditeljima djece sa poteškoćama u razvoju nije omogućeno da dobiju primjerak IEP ili IPP svog djeteta iako je zakonska obaveza roditelja da isti potpisuju i daju saglasnost za izradu i sprovođenje istih?
- Da li je svaka odgojno-obrazovna ustanova u KS uspostavila tim za upravljanje kriznim događajima (TUKD)?