Zastupnička pitanja po organima kojima su upućena

Kantonalna uprava za inspekcijske poslove, Ministarstvo prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša

Puni tekst pitanja:

Poštovani,
na osnovu članova 106. i 213. Poslovnika Skupštine Kantona Sarajevo („Službene novine
Kantona Sarajevo - Drugi novi prečišćeni tekst br.: 41/12, 15/13, 47/13, 47/15 i 48/16)
upućujem zastupničku inicijativu Ministarstvu prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša i
Kantonalnoj upravi za inspekcijske poslove:
“Na osnovu podataka koje mi je dostavilo Ministarstvo prostornog uređenja, građenja i zaštite
okoliša akt broj 05/03-19-32187-216/20 od 30.09.2020. godine za adresu Bosanska 1,2
navodi se da je račun zgrade, ukoliko nije u pitanju neka greška, bio u minusu od
nevjerovatnih 20.891 KM na dan 31.12.2018. godine, a na dan 31.12.2019. godine u minusu
od 18.375 KM.
Molim da izvršite nadzor na pomenutoj adresi i utvrdite razlog zašto je račun zgrade u ovako
velikom negativnom saldu.
Također molim da utvrdite sljedeće:
1. Da li je upravnik na pomenutoj adresi izvršavao sve obaveze shodno članu 41.
Zakona o upravljanju zajedničkih dijelova zgrade, a naročito obavezu iz člana 41. stav
(1) tačka d), a sve vezano za član 29. (Službene novine KS 19/17) u 2019. i 2020.
godini? Molim da se sve obaveze iz člana 29. taksativno provjere.
2. Da li je predstavnik etažnih vlasnika na pomenutoj adresi izvršavao sve obaveze
shodno članu 54. Zakona o upravljanju zajedničkim dijelovima zgrade. Molim da se
sve obaveze taksativno provjere.
3. Da li je ulaz imao neka zaduženja ili pozajmice, te da pri tome provjerite da li su
etažni vlasnici o tome donijeli ikakvu odluku u skladu sa Zakonom o upravljanju
zajedničkim dijelovima zgrade ?
4. Da li su troškovi zgrade bili u skladu sa godišnjim planovima održavanja?
Molim da mi se dostave godišnji planovi i godišnji izvještaji za 2019. godinu, te kvartalni za
2020. godinu”

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
44. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori
Puni tekst pitanja:

Molim vas da izvršite inspekcijski nadzor nad svim nelegalno postavljenim reklamama političkih stranaka na fasade zgrada koje predstavljaju zajednički dio zgrade o čijem se iznajmljivanju i korištenju moraju izjasniti etažni vlasnici shodno Zakonu o upravljanju zajdničkim dijelovima zgrade (Službene novine KS, 19/17).

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
32. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori

KJKP VIK, Kantonalna uprava za inspekcijske poslove, URED ZA BORBU PROTIV KORUPCIJE I KONTROLU KVALITETA, Zavod za javno zdravstvo KS

Puni tekst pitanja:

Etažni vlasnici stanova naselja Bulevar na Stupu su me obavijestili da imaju probleme sa
vodosnabjevanjem naselja. Tvrde da ih je KJKP VIKSA obavijestilo da naselje nije priključeno na
gradsku vodovodnu mrežu, te da će se priključenje realizovati tek kada se naselje priključi na
kanalizaciju.
Molim Kantonalnu upravu za inspekcijske poslove da izvrši inspekcijski nadzor i utvrdi činjenično
stanje odakle se snabdjeva naselje vodom i gdje završavaju otpadne i kanalizacione vode naselja.
Također molim KUIP da se shodno članu 147. Zakona o prostornom uređenju KS (Službene
novine KS 24/17) izvrši nadzor nad radom općinskih i drugih javnih organa koji su vršili tehnički
prijem i izdali upotrebnu dozvolu svakoj pojedinačnoj građevini u naselju bez priključka na gradski
vodovod, kao i nadzor ispunjenosti svih drugih zakonskih odredbi po pitanju tehničkog prijema i
izdavanja upotrebne dozvole.
Molim KJKP Vodovod i kanalizacija Sarajevo da me obavijeste o stvarnom činjeničnom stanju u
vezi vodosnabdjevanja i kanalizacije naselja Bulevar.
Molim Zavod za javno zdravstvo da izvrši analizu vode koju piju stanovnici naselja.
Molim Ured za borbu protiv korupcije i upravljanja kvalitetom da u okviru svoje nadležnosti ispita
postupanje svih javnih organa (Kantonalne uprave za inspekcijske poslove, Općina Ilidža) koji su
na bilo koji način učestvovali u tehničkom prijemu i izdavanju upotrebne dozvole za sve građevine
naselja, kao i kontroli pomenutih procesa.

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
33. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori, 34. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori, 36. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori

Kantonalna uprava za inspekcijske poslove

Puni tekst pitanja:

Upućujem zastupničku inicijativu Kantonalnoj upravi za inspekcijske poslove:

“Etažni vlasnici naselja Bulevar na Stupu ulica Džemala Bijedića 279L i 279K, lamele B1,
B2, B3, žale se na enormne visine računa za električnu energiju i to na stavci za zajedničku
potrošnju, kao i na nelogičnu raspodjelu na računima jer neki etažni vlasnici su dobili manje,
a neki veće račune po pitanju zajedničke potrošnje.
Objašnjenje koje su dobili od svog predstavnika etažnih vlasnika Kermo Nevzeta da je u
pitanju kvar grijača krova, te traže da se ispita da li je u pitanju kvar ili nemar uposlenika ili
predstavnika etažnih vlasnika da isti ugase.
Etažni vlasnici na računima u okviru stavke zajedničke potrošnje imaju samo evidentiranu
potrošnju stubišne rasvjete i smatraju da je nemoguće ostvariti toliku potrošnju i postavljaju
pitanje da li drugi potrošači zajedničke potrošnje moraju imati svoje brojilo poput lifta,
hidrofora i gore pomenutih grijača krova, jer se na računima etažnih vlasnika drugih zgrada na
računima EPBIH te stavke posebno evidentiraju.
Etažni vlasnici sumnjaju na ilegalne priključke i krađu električne energije, te molim da
obavite nadzor i na tu okolnost.
Također mole da se provjere da li reklame na fasadama imaju posebno brojilo potrošnje
električne energije jer pravno lice B-TIM d.o.o. Kiseljak ima trajno pravo služnosti na
fasadama za postavljanje reklama, te provjerite da li pomenuto pravno lice koristi električnu
energiju koja se evidentira kao zajednička potrošnja zgrade i tako protuzakonito naplaćuje
etažnim vlasnicima.”

Puni tekst pitanja:

Upućujem zastupničku inicijativu Kantonalnoj upravi za inspekcijske poslove:

“Etažni vlasnici naselja Bulevar na Stupu ulica Džemala Bijedića žale se na probleme u
isporuci toplotne energije.
Građani se žale da u pojedinim stambenim jedinicama nije postavljem dovoljan broj rebara na
radijatoru shodno površini jedinice, te mole da i s tog aspekta izvršite nadzor ili ih uputite na
tehničke i druge propise po ovom pitanju, kao i na nadležni javni organ kojem se mogu
obratiti.
Etažni vlasnici se također žale na visinu računa koje su dobili i nedovoljno zagrijavanje
stambenih jedinica, stoga molim da provjerite i mjerne uređaje da li su plombirani i njihovi
ormari zaključani, te da li su ispunjeni i ostali propisi vezani za mjerne uređaje.
Također se žale da davalac usluge ranije prekida isporuku toplotne energije što nije u skladu
sa članom 19. Uredbe o opštim uslovima za proizvodnju, isporuku i korištenje toplotne
energije (Službene novine KS 22/16)
Davalac usluge Euroterm d.o.o. vršio je smanjenja isporuke toplotne energije shodno
njegovom aktu broj 1-039/20 od 18.12.2020. o smanjenju produkcije toplotne energije zbog
epizode UPOZORENJA od 17.12.2020. zbog prekomjernog aerozagađenja što nije u skladu
sa Planom interventnih mjera u slučajevima prekomjerne zagađenosti zraka u Kantonu
Sarajevo jer je to predviđeno za postrojenja koja koriste čvrsta goriva i teška lož ulja, a to
kotlovnice firme Euroterm d.o.o. nisu osim kotlovnica koje se koriste kao alternativne koje
koriste pelet. ”

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
35. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori
Puni tekst pitanja:

Sprovođenje hitnog inspekcijskog nadzora nad projektnom dokumentacijom za izdavanje urbanističke saglasnosti od strane općine N.Grad Sarajevo za potrebe izgradnje kompleksa investitora Hifa Oil d.o.o. Tešanj

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
44. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori
Puni tekst pitanja:

Nakon obraćanja KUIP-a u medijima i izjave da u prodaji niste pronašli flaširane vode za koje je Zavod za javno zdravstvo Federacije Bosne i Hercegovine utvrdio da sadrže bakterije kojih shodno zakonskim propisima nije smjelo biti.

Iz pomenute izjave bi se moglo razumijeti da KUIP posjeduje informaciju o proizvođačima spornih flaširanih voda, te ljubazno molim da mi ih dostavite.

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
Treća radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori
Puni tekst pitanja:

Također molim da mi dostavite i kopije akata kontrola prometovanja flaširane vode za piće u maloprodajnim i veleprodajnim objektima koje ste do sada obavili, koja će OBAVEZNO sadržavati imena proizvođača istih.

Puni tekst pitanja:

Također molim da mi dostavite i kopije akata kontrola prometovanja flaširane vode za piće u maloprodajnim i veleprodajnim objektima koje ste do sada obavili, koja će OBAVEZNO sadržavati imena proizvođača istih.

Puni tekst pitanja:

Inicijativa da se hitno izvrši inspekcijski nadzor i utvrdi ko prodaje lijekove na auto pijaci u sarajevskom naselju Stup i odakle mu tolike količine lijekova

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
14. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori

Kantonalna uprava za inspekcijske poslove, Ministarstvo komunalne privrede, infrastrukture, prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša, Vlada Kantona

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
35. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori, 38. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori

Kantonalna uprava za inspekcijske poslove, Ministarstvo komunalne privrede, infrastrukture, prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša

Puni tekst pitanja:

Zastupnička inicijativa „da Ministarstvo komunalne privrede, infrastrukture, prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša i Kantonalna uprava za inspekcijske poslove provjere da li sve podzemne garaže koje se nalaze kao posebne građevinske cjeline ispod zgrada na adresama Džemala Bijedića 279B i 279C, Džemala Bijedića 279D i 279E, Džemala Bijedića 279K i 279L imaju izabranog upravnika shodno članu 22. Zakona o upravljanju zajedničkim dijelovima zgrade (Službene novine KS 19/17), te ukoliko nemaju da im dodijele odmah prinudnog upravnika shodno članu 23. Zakona o upravljanju zajedničkim dijelovima zgrade (Službene novine KS 19/17). Također, da se utvrdi i izbor predstavnika etažnih vlasnika, te ukoliko nisu izabrani da im se dodijele prinudni.”

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
34. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori, 37. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori, 38. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori, 54. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori

Kantonalna uprava za inspekcijske poslove, Ministarstvo pravde i uprave, Ministarstvo zdravstva, Vlada Kantona

Puni tekst pitanja:

Na osnovu kojih zakonskih i podzakonskih akata je Vlada Kantona Sarajevo preuzela ingerencije
Kriznog štaba Ministarstva zdraystva Kantona Sarajevo i donosila svojim zaključcima higijensko-
epidemiološke mjere u cilju suzbijanja epidemije i širenja coronavirusa u Kantonu Sarajevo, a
koji su imali reperkusije na prava i slobode građana na kretanje, rad pravnih subjekata,
zatvaranje odrecienih djelatnosti i obavezno nošenje maski i na otvorenom prostoru?

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
38. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori

JU Opća Bolnica Sarajevo, Kantonalna uprava za inspekcijske poslove, Ministarstvo zdravstva, URED ZA BORBU PROTIV KORUPCIJE I KONTROLU KVALITETA, Vlada Kantona

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
44. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori, 45. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori

KJKP Gras, KJKP Rad, Kantonalna uprava za inspekcijske poslove, Ministarstvo saobraćaja, URED ZA BORBU PROTIV KORUPCIJE I KONTROLU KVALITETA, Vlada Kantona

Puni tekst pitanja:

"Iz odgovora KJKP RADA koji sam zaprimila proizilazi da je okvirni sporazum i ugovor o nabavci dizel goriva, benzina i lož ulja postojao sa rokom važenja do 01.10.2021. godine. Postavljam pitanje da li KJKP RAD zaključio novi ugovor o nabavci goriva i ako jeste kada? Također, kako se već četri mjeseca snadbijeva gorivom? Da li je sproveden postupak u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama?"

Puni tekst pitanja:

Iz odgovora KJKP RADA koji sam zaprimila proizilazi da je okvirni sporazum i ugovor o nabavci dizel goriva, benzina i lož ulja postojao sa rokom važenja do 01.10.2021. godine. Postavljam pitanje kako je KJKP RAD nabavljao gorivo odnosno koje je gorivo koristio u periodu od 01.10.2021. godine do 09.11.2021. godine.

Kantonalna uprava za inspekcijske poslove, URED ZA BORBU PROTIV KORUPCIJE I KONTROLU KVALITETA

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
54. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori

Kantonalna uprava za inspekcijske poslove, Ministarstvo za odgoj i obrazovanje, Vlada Kantona

Puni tekst pitanja:

Upućujem hitnu inicijativu da se utvrdi jesu li udžbenici koji su obezbjeđeni od strane Ministarstva za odgoj i obrazovanje KS budžetskim novcem u skladu sa Nastavnim planom i programom i kurikularnom reformom.

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
10. radna sjednica Skupštine Kantona Sarajevo-zastupnička pitanja i odgovori

KJP SARAJEVO ŠUME, Kantonalna uprava za inspekcijske poslove, Ministarstvo privrede

Puni tekst pitanja:

Molim Kantonalnu upravu za inspekcijske poslove da mi dostavi info o broju inspekcijskih nadzora Inspektorata pojoprivrede, vodne i šumarske inspekcije nad šumskim radovima u Šumskogospodarskom području "Trnovsko" sa sažetim pregledom inspekcijskih nalaza u posljednje tri godine.
Molim Kantonalnojavno preduzeće za gospodarenje državnim šumama "Sarajevo-šume" d.o.o. Sarajevo da mi dostavi:
-REalizaciju plana sječe, plana proizvodnje šumskih drvnih sortimenata te plana šumsko uzgovjnih radova, zaštite šuma i investicija shodno važećoj Šumskoprivrednoj osnovi za Šumskogospodarsko područje "Trnovsko" zaključno sa danom upućivanja zastupničkog pitanja;
-Opravdanost sječe u odjelu 8 Šumskogospodarskog područja "Trnovsko", aktuelne parametre prodaje i plan šumsko-uzgojnih radova.
Molim Ministarstvo privrede KS da me informiše:
-Da li je
Općinsko vijeće Općine Trnovo dalo pozitivno mišljenje na važeću Šumskoprivrednu osnovu za šumskoprivredno područje "Trnovsko",
-Da li je bilo primjedbi na implementaciju iste od strane navedenog organa i na šta su se konkretno odnosile ukoiko ih je bilo?

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
14. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori

Kantonalna uprava civilne zaštite, Ministarstvo kulture i sporta, Vlada Kantona

11. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori, 15.11.2023

Puni tekst pitanja:

Inicijativa u vezi sa eventualnom intervencijom s obzirom na elementarnu nepogodu od 03.11.2023. godine koja je uzrokovala veliku štetu na trening centru FK Igman Ilidža

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
12. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori

Kantonalna uprava civilne zaštite, Vlada Kantona

Četvrta radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori, 08.02.2023

Puni tekst pitanja:

Podnosim inicijativu da svi zastupnici Skupštine Kantona Sarajevo podrže i usvoje, a Vlada Kantona Sarajevo da osigura neophodna sredstva za Kreiranje digitalne mape plana evakuacije stanovnika u slučaju velikih prirodnih katastrofa na prostoru Kantona Sarajevo.

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
Četvrta radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori

Prva radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori, 28.12.2022

Puni tekst pitanja:

Poštovani,

na osnovu molbe etažnih vlasnika naselja Bulevar, a nakon krađe hidrantskih crijeva iz naselja, mo-lim KUCZ KS da me obavijesti da li postoji mogućnost da građani od strane KUCZ KS ili drugog javnog organa, uprave ili ustanove dobiju besplatno hidrantska crijeva, a sve na osnovu neprovjerene in-formacije koje su stanari dobili da je KUCZ KS ili neka druga općinska uprava CZ to radila u prošlosti kod ovakvih slučajeva.

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
Četvrta radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori

54. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori, 27.07.2022

Puni tekst pitanja:

Na osnovu usmenih i pismenih prijava koje su vlasnici domaćinstava podnosili Općinskom načelniku i Službi za civilnu zaštitu i mjesne zajednice, a sve sa ciljem sanacije štete na stambenim zgradama i pomoćnim objektima, privrednim i općinskim objektima, pčelinjacima, infrastrukturnim objektima i sl., a sve usljed jakog vjetra koji nas je zadesio 04.i 05.11.2021. godine, te bujičnih poplava 05.i 06.2021.godine koji su načinili gore pomenutu materijalnu štetu.

Izlaskom na teren Općinske komisije utvrđene su štete u preliminarnom iznosu od 37,600.00 KM. Po 26 prijava za procjenu štete.

Svi predmjeri radova i potreba su dostavljeni Vladi Kantona Sarajevo i Kantonalnj civilnoj zaštiti, a sve u skladu sa Odlukom o proglašenju prirodne nesreće na području Kantona Sarajevo od 08.11.2021. godine.

Prema izjavama vlasnika koji su pretrpili gore pomenutu štetu, još uvijek čekaju na realizaciju onoga sto im pripada u uslovima prirodne nesreće, što jeste bilo u konkretnom slučaju.

Također, prema izjavama pomenutih vlasnika naknada štete je realizovana na području općina Trnovo i Ilidža, što sa Hadžićima nije slučaj.

Pitanje za Vladu i Kantonalnu civilnu zaštitu je: zašto nije došlo do obeštećenja na području Općine Hadžići, te da li je Općina Hadžići uradila sve sa svoje strane da dođe do obeštećenja kako se gor

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
55. radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori

Kantonalna uprava civilne zaštite

Treća radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori, 27.01.2023

Puni tekst pitanja:

Iniciram prema Kantonalnoj upravi civilne zaštite da pokrene dijalog između šireg kruga subjekata koji jesu ili mogu biti dio strukture civilne zaštite u KS. Osim valoriziranja doprinosa koji svaki od tih subjekata pojedinačno može ponuditi u svrhu poboljšanja spremnosti kantonalne i opštinskih službi civilne zaštite, predloženi dijalog/sastanak zainteresovanih subjekata trebao bi rezultirati i prijedlozima za izmjene zakonske regulative koja uređuje oblast civilne zaštite i prije svega pravilnika o nabavci materijalno-tehničkih sredstava neophodnih za kvalitetan rad službi.

Kantonalna uprava civilne zaštite, Ministarstvo komunalne privrede, infrastrukture, prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša, Ministarstvo unutrašnjih poslova, Vlada Kantona

Prva radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori, 28.12.2022

Puni tekst pitanja:

Etažni vlasnici na području Kantona Sarajevo se često susreću sa krađom protupožarne opreme najčešće u vidu krađe PP aparata i hidrantskih crijeva.

Smatram da gore pomenuti javni organ i uprave u koordinaciji treba da donesu zajedničku pre-poruku i obavijeste etažne vlasnike na prikladan način.

Ljubazno molim ukoliko možete preporučiti tehničko rješenje koje bi etažni vlasnici mogli poduzeti kako bi se kradljivcima otežalo ili onemogućilo otuđenje istih.

Ukoliko je moguće da navedete vrstu, tip hidrantskih ormara, ormara za PP aparate koji bi se mogli postaviti, koristiti u gore pomenute svrhe.

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
Četvrta radna sjednica-zastupnička pitanja i odgovori