Učenice Naida Purišević i Esma Mašić sa predsjedavajućim Konakovićem: Moramo brinuti o generacijama koje društvu mogu dati nove vrijednosti

Učenice prvog razreda Druge gimnazije Sarajevo Naida Purišević i Esma Mašić na nedavno održanoj Evropskoj matematičkoj olimpijadi za djevojke u Ukrajini osvojile su srebrenu odnosno bronzanu medalju predstavljajući bh državni tim na ovom takmičenju.
Tim povodom, učenice i njihove profesore matematike Emira Kalajdžiju i Amara Bašića i direktora škole Seida Alibegovića ugostio je predsjedavajući Skupštine Kantona Sarajevo Elmedin Konaković.
Ovaj i ostali uspjesi ove škole rezultat su osmišljenog i vrijednog rada učenika i profesora koji, u ovom slučaju, kroz Klub matematičara, Kantonalno udruženje matematičara i Prirodno matematički fakultet, ostvaruju najbolje rezultate na domaćim i međunarodnim matematičkim takmičenjima.
“Djeca su najbolji kvalitet Druge gimnazije, i mi, zajedno sa njima želimo ovu školu još bolje pozicionirati za sve buduće matematičare koji će, zbog našeg kvaliteta, ovdje dolaziti iz čitave države. Kanton Sarajevo prepoznaje i podržava naše uspjehe što je posebno važno u stvaranju uslova i ambijenta gdje se uspjeh prepoznaje i vrednuje”, poručio je direktor Alibegović.
Kanton Sarajevo je u prošloj godini obezbijedio stipendije za učenike prvih razreda srednjih škola - osvajače prvih mjesta na domaćim i međunarodnim takmičenjima. Kako je istakao predsjedavajući Konaković, ovakvi učenici i njihovi profesori uvijek mogu računati na podršku, pogotovo kada se sa takmičenja vrate sa medaljama.
“Pred svima nama je zadatak kako ovakve mlade ljude zadržati ovdje. Samo stvaranje boljeg društva može pružiti takvu šansu. U Kantonu Sarajevo smo pokrenuli mnoge procese kako bi mijenjali klimu i vratili nadu da ovdje vrijedi ostati. Moramo brinuti o generacijama koje društvu mogu dati nove vrijednosti”, istakao je Konaković.
Stvaranje Centra izvrsnosti te formiranje Instituta za preduniverzitetsko obrazovanje su neki od pravaca u kojem će Ministarstvo obrazovanja, nauke i mladih kreirati nove pristupe obrazovanju i tretiranja nadarenih i uspješnih učenika.