Zastupnička pitanja po zastupniku - mandat 2010-2014

Zastupnik

Konaković Elmedin,

Saziv: 2010-2014
Puni tekst pitanja:

Da se hitno Režim odvijanja saobračaja u krugu KCUS-a vrati u prijašnje stanje ili u neki drugi režim koji će riješiti saobračajne gužve u i oko KCUS-a proizvedene zadnjim odlukama menadžmenta.

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
Proslijeđeno:

Mehmedić Besim,

Saziv: 2010-2014
Puni tekst pitanja:

Gospodine Lokmiću podržavate li, Direktoricu Javne ustanove Dom zdravlja Kantona Sarajevo u zahtjevu za raskid ugovora o zakupu sa Javnom ustanovom APOTEKE SARAJEVO a koje koriste prostor koji se nalazi u Vrazovoj br 11?
Tužbeni zahtjev od Doma zdravlja Kantona Sarajevo, za raskid ugovora, upućen je Općinskom Sudu u Sarajevu dana 11. oktobra 2013. godine.
Ukoliko dođe do raskida ugovora, to će imati za posljedicu sumnju da je lobiranjem za interes privatne APOTEKE neko u lancu odgovornih, za sebe priskrbio materijalnu dobit te time stavio privatni iznad opšteg interesa.
Razlog ove sumnje je činjenica da ukoliko se Apoteke Sarajevo uklone sa lokacije u Domu zdravlja u Varzovoj, to se otvara mogućnost privatnoj Apoteci da ostvaruje novčani promet na godišnjem niovu od najmanje 1 000 000 KM.
Gospodine Ministre, držim da niste namjerno nesavjesni, kada zaklanjenjem iza birokratskih propisa, podržavate da se ukloni Apoteka u Varzovoj, koja je dio Javne Kantonalne Ustanove, a time ugrožena egzistencija i poslovanje javne ustanove čiji je osnivač ovaj Kanton i dovodite u pitanje 430 uposlenika koji rade u JU APOTEKE SARAJEVO, a nemali broj zaposlenika nakon zatvarnja Apoteke u Varazovoj će najvjerovatnije dobiti otkaz.
Ministre i Direktorice JU Dom zdravlja, uvjeren sam da možete i trebate reagirati i ovo moje pitanje na način da štitite prava i obaveze osnivača zdravstvenih ustanova Kantona Sarajevo, te ne dozvolite nametanje bilo kakvog interesa koji dovodi u pitanje kvalitetan zdravstveni sistem građana Kantona Sarajevo.“

Odgovor:

Na osnovu Rješenja ovog ministarstva broj: 10-37-5206-1/12 od 06.11.2012. godine JU „Apoteke Sarajevo“ su dobile odobrenje za rad ogranka „Centar“ sa sjedištem u ulici Vrazova broj 11 Sarajevo.
Na navedeno Rješenje, „Lupriv ljekarne„ Mostar izjavio je žalbu, zastupan po advokatu Spaho Mehmedu. Rješavajući po žalbi Federalno ministarstvo zdravstva je Rješenjem broj: 06-37-7469/12 od 29.11.2012. godine, odbacilo Žalbu „Lupriv ljekarne“ Mostar kao izjavljenu od neovlaštene osobe, obzirom da shodno odredbama Zakona o upravnom postupku žalitelj nije učestvovao u postupku u svojstvu...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
Proslijeđeno:
Puni tekst pitanja:

Zastupnik Besim Mehmedić na 30. Radnoj sjednici Skupštine Kantona Sarajevo, održanoj dana 13.11.2013. godine, u okviru tačke Dnevnog reda “Poslanička pitanja, inicijative i odgovori“ u skladu sa Poslovnikom Skupštine Kantona Sarajevo postavio je ponovo zastupničko pitanje koja se odnosi na Odluku o Listi lijekova Kantona Sarajevo, a koja je usvojena na 34. sjednici Vlade Kantona Sarajevo.

Odgovor:

Vlada Federacije Bosne i Hercegovine, na 77. sjednici održanoj 10.07.2013. godine, donijela je Odluku o Listi lijekova obaveznog zdravstvenog osiguranja Federacije Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije BiH“, broj 56/13 od 19.07.2013.godine) kojom je utvrđen asortiman lijekova A i B liste lijekova kao i cijene lijekova za područje Federacije BiH. Tačkom X navedene Odluke utvrđeno je da su kantoni obavezni, u roku od 90 dana od dana stupanja na snagu ove odluke, da izvrše usaglašavanje pozitivnih lista lijekova kantona sa Federalnom listom lijekova, i to obligatorno sa A listom...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
Proslijeđeno:
Puni tekst pitanja:

Postavljavam zasutpničko pitanje UO ZZO Kantona Sarajevo, direktoru Zavoda, ministru zdravstva u Vladi Kantona Sarajevo kao odgovornim za donošenje odluka i odgovornim u vršenju nadzora nad donošenim odluukama. Zašto je 27.05.2014.godine UO Zavoda dao saglasnost direktoru Zavoda za potpis ugovora o nabavci traka za mjerenje šećera u krvi kada je imao saznanje da je to u suprotnosti sa rješenjem ureda za razmatranje žalbi od 12.03.2014.? i kada je dodjela ugovora putem pregovaračkog postupka u potpunosi u suprotnosti sa zakonom o javnoj nabavci BIH? Zašto su nadležne komiisje i direktor Zavoda surptono rješenju ureda za razmatranje žalbi od 12.03. 2014.godine provodili pregovarački postupak bez objavljivanja obavještenja o nabavci traka za mjerenje šećera u krvi i to proizvođača ROŠ diagnostic i Bayer za potrebe osiguranika Zavoda umjesto da izvrše izmjenu tenderske dokumentacije u skladu sa instrukcijama ureda za razmatranje žalbi i objave novi postupak nabavke. Zašto je ovim netransparentnim postupkom nabavke probijen finansijski plan Zavoda ako je za nabavku traka predviđen budžet u iznosu od 1.130.000 KM dok vrijednost ugovora na koji je UO da saglasnot iznosi 3.225.000 te je ovom saglasnosti probijen plan zavoda za gotovo tri puta. Čemu služe finansijski planovi i je li to znači da s epotreba za trakama za mjerenje šećera u krvi povećala u tolikom obimu ii da bi se pravile zalike od kojih bi imao korist odabrani dobavljač a na štetu budžeta Zavoda? Zašto je odabrani dobavljač pregovaračkim postupkom kome je data saglasnost za sklapanje ugovora kada se imalo saznanja da isti nema referensi direktni ugovor za pravo za distribuciju proizvoda ROŠ dijagnostik u BIH te da je firma osnovana 2012 godine sa osnivačkim kapitalom od 2000 KM a osnivač firme izvjesna kompanija sa Kipra također osnovana 2012 godine sa osnivačkim kapitalom od 1.000 eura i u vlasništvu jednog lica čiji je identitet prikriven i ima sve povlastice od plaćanja poreza, doprinosa za pet godina rada. I kao takav netransprentnim kranje sumnjivim procesom dobija ugovor u vrijednosti slušajte građani Kantona preko 2 miliona KM? Je li to znači da se osnivanje kompanija u kantonu može povezati sa mandatima minsitra u zdravstvu u Vladi Kantona Sarajevo i direktora Zavoda?
Inicijativa je Ministarstvu saobraćaja i uvaženom direktoru Direkcije. Sami ste svjedoci svaki dan prelazim ovdje preko Skenderije dobro su uradili zatravili teren, ali zaista ako je moguće da naprave jednu malu neškodljivu intervenciju da naprave pješaćki prelaz jer vam građani pokazuju gdje sada trenutno prelaze preko. Govorim iz bezbjednosti građana a ne zbog toga što mi se ne sviđa ono što su uradili. Pa jedna mala kratka intervencija bila bi dobra“.

Proslijeđeno:
Ministarstvo zdravstva

Mulaosmanović Fikreta,

Saziv: 2010-2014
Puni tekst pitanja:

Projekti borbe protiv maloljetničkog prijestupništva

Odgovor:

Na poziciji Projekti borbe protiv maljoljetničkog prijestupništva Raz.11, Glaa 01. Potrošačka jedinica 0001, ekonsmki kod 614300 subanalitika BAN 001, u Budžetu Kabineta premijera za 2013. godinu je predviđen iznos od 70.000 KM za finansiranje projekata koji se odnose na borbu protiv maloljetničkog prijestupništva u Kantonu Sarajevo. Pravo podnošenja zahtjeva su imala udruženja i fondacije (nevladine i neprofitne organizacije) koja su ispunjavajla opće kriterije iz Odluke o općim kriterijima za raspodjelu sredstava za rad neprofitnih organizacija i udruženja koja se finansiraju –...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
Proslijeđeno:
Vlada Kantona
Puni tekst pitanja:

Projekti borbe protiv maloljetničkog prijestupništva

Odgovor:

Na poziciji Projekti borbe protiv maljoljetničkog prijestupništva Raz.11, Glaa 01. Potrošačka jedinica 0001, ekonsmki kod 614300 subanalitika BAN 001, u Budžetu Kabineta premijera za 2013. godinu je predviđen iznos od 70.000 KM za finansiranje projekata koji se odnose na borbu protiv maloljetničkog prijestupništva u Kantonu Sarajevo. Pravo podnošenja zahtjeva su imala udruženja i fondacije (nevladine i neprofitne organizacije) koja su ispunjavajla opće kriterije iz Odluke o općim kriterijima za raspodjelu sredstava za rad neprofitnih organizacija i udruženja koja se finansiraju –...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
Proslijeđeno:
Vlada Kantona

Papo Edina,

Saziv: 2010-2014
Puni tekst pitanja:

Na 30.oj Radnoj sjednici Skupštine Kantona Sarajevo održanoj dana 13.11.2013.godine, zastupnica Edina Papo u okviru tačke Dnevnog reda „Poslanička pitanja, inicijative i odgovori“ a u skladu sa Poslovnikom Skupštine Kantona Sarajevo pokrenula je sljedeću inicijativu:
„Pokrećem inicijativu da se zaustave sva imenovanja menadžera u JKP i KJKP dok Skupština Kantona Sarajevo ne bude razmatrala njihove izvještaje o radu i finansijskom poslovanju za 2012.godinu“

Odgovor:

Ministarstvo prostornog uređenja i zaštite okoliša ovim putem daje izjašnjenje na traženu inicijativu.
U pogledu imenovanja menadžera u kantonalnim javnim komunalnim preduzećima koja su pod resorom ovoga ministarstva obavještavamo Vas da sva imenovanja direktora u preduzećima vrše nadzorni odbori preduzeća, a nadzorne odbore imenuju skupštine preduzeća.
Članom 12. stav 1. Zakona o javnim preduzećima u FBiH („Službene novine FBiH“ broj 8/05) regulisano je da:
„ Upravu bira nadzorni odbor većinom glasova na osnovu javnog konkursa iz reda kandidata koji po menadžerskim...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
Proslijeđeno:
Ministarstvo prostornog uređenja i zaštite okoliša

Pećanac Nermin,

Saziv: 2010-2014
Puni tekst pitanja:

Da li su ti Zaključci Skupštine još uvijek na snazi ili su pak stavljeni van snage te u vezi s tim, da li je formiran Antikorupcioni tim, da li je imao nekih aktivnosti i koje su to aktivnosti, te
koji su rezultati tih, eventualnih, aktivnosti? “
Nadalje, poslanik Pećanac je postavio slijedeća pitanja:
„Da li su se konačno stekli uslovi za uvrštavanje tačke dnevnog reda Skupštine, koju sam inicirao, u skladu sa odredbama Poslovnika Skupštine, a koji tretira bezbjedonosnu situaciju u
Kantonu Sarajevo?“
„Da li su razrješenja od strane Vlade Kantona i ministara, od momenta konstituisanja Vlade Kantona pa do danas, u skladu sa zakonom?“
Poslanik Pećanac pokreće inicijativu:
„Da se Skupštini dostavi spisak koliko je, od 01.01.2011. godine do danas, uposleno savjetnika u ministarstvima Kantona Sarajevo; koliko je osoba zaposleno po ministarstvima,
njihove biografije, stručnu spremu koju imaju, koliko je pripravnika uposleno i sa kojom stručnom spremom; da li su primljeni na osnovu zakona tj, konkursa, oglasa, ugovora, rješenja i dr.,
konkretno, po kojem pravnom osnovu su uposleni.“

Proslijeđeno:

Pindžo Mirsad,

Saziv: 2010-2014
Puni tekst pitanja:

Ono što ja hoću danas da javno Vlada Kantona Sarajevo i njen premijer kažu nadovezat ću se na pitanje kolege Efendića kada je u pitanju EYOF ako bude po ovoj Vladi i Kantonu i ZOI neće ga biti. Ako bude po ovoj firmi koju je Grad osnovao koliko imam informacije već su pola para potrošili od tog granta EU prema tome i tu ga neće biti. Samo je pitanje ko će vratiti te pare. Ali moje pitanje se odnosi na sljedeće. Oni koji su trebali biti u zatvoru jer su preduzeće ojadili i one jadne uposlenike u ZOI 84 njihovi politički ili interesni mentori su ih nagradili premještajem na državne jasle. Ali doslovno svi oni koji su učestovavali i doveli ovo preduzeće u ovakvo stanje danas primaju savjetničke plate na raznim nivoima po nekoliko hiljada KM. I to nije do ove Vlade a ova Vlada Kantona Sarajevo zajedno sa organima rukovođenja i upravljanja u preduzeću ZOI84 je predložila program sanacije ova Skupština ga prihvatila i ako nema namjeru Vlada Kantona Sarajevo da ga provodi, a nema, prošli put smo o tome govorili, ubjeđivali su nas da ne treba od ove Skupštine više ništa da je kredit završen, definitivno prevara, od kredita nema ništa i to zbog Vlade Kantona Sarajevo, ja samo pitam Vladu kada će prekinuti agoniju preduzeća ZOI 84 i njegovih uposlenika i predložiti Skupštini odustajanje od programa sanacije a može onda biti ili stečaj ili likvidacija ili neko drugo rješenje jer ovo dalje nema nikakvog smisla“?

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
Proslijeđeno:
Vlada Kantona

Solaković Adnan,

Saziv: 2010-2014
Puni tekst pitanja:

Poslanik Adnan Solaković na 27. Radnoj sjednici Skupštine Kantona Sarajevo, održanoj dana 05.06.2013. godine, u okviru tačke Dnevnog reda „Poslanička pitanja, inicijative i odgovori" postavio je poslaničko pitanje:
„Kako je moguće da uposlenicima KJKP GRAS d.o.o. koji su za vrijeme obustave saobraćaja 11. i 12.01.2013. godine obavljali svoje radne obaveze, nije obračunata plaća. Naime, bez obzira na obustavu saobraćaja, odredeni sektori su radili, te shodno tome smatramo da nije uredu da svim uposlenicima ne bude obračunata plata*'

Proslijeđeno:
Ministarstvo saobraćaja
Puni tekst pitanja:

Iniciram izradu informacionog sistema za upravljanje budžetom u Kantonu Sarajevo kojom bi bili obuhvaćeni svi budžetski korisnici, kroz koji bi se planirao godišnji i okvirni budžet na analitičkom i programskom nivou, te koji bi se članovima Vlade i zastupnicima u Skupštini omogućio direktan uvid u zahtjevana i planirana sredstva.

Odgovor:

Ministarstvo finansija Kantona Sarajevo u proceduri izrade programskog i analitičkog budžeta koristi odgovarajuće programe kojima se na transparentan način prezentiraju svi zahtjevi i planirane pozicije budžetskih korisnika, svim sudionicima u samom procesu izrade kako dokumenta okvirnog budžeta, tako i konačnog budžeta Kantona Sarajevo. Nakon usvajanja godišnjeg i okvirnog budžeta isti se objavljuje na web stranici Ministarstva finansija http://mf.ks.gov.ba/ i isti je transparentan i dostupan široj javnosti.
Tokom izvršavanja a putem operativnih...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
Proslijeđeno:
Ministarstvo finansija
Puni tekst pitanja:

Već u par navrata postavljeno je pitanje vezano za prodaju željezne krovne konstrukcije Ledene dvorane Skenderija i to u iznosu od 300.000 i 600.000 KM. Tražim od menadžmenta da mi dostavi dokumentaciju o tome da li je to željezo prodato, koliko je novca zarađeno, te gdje je isti usmjeren?A ako prodaja nije izvršena da li je to željezo poklonjeno?

Proslijeđeno:
Ministarstvo privrede
Puni tekst pitanja:

Poslanik Adnan Solaković je, na 27. Radnoj sjednici Skupštine Kantona Sarajevo, održanoj dana 05.06.2013. godine, u okviru tačke Dnevnog reda ,,Poslanička pitanja, inicijative i odgovori“, postavio Zastupničko pitanje ministru Muameru Bandiću, a koje se odnosi na obavezu izvršenja uplate sredstava za nastavak gradnje objekta kolektivnog stanovanja na lokalitetu Baruthana-Vasin Han, za trajno stambeno zbrinjavanje interno raseljenih lica. Naime, Generealnim sporazumom Ministarstvo za rad, socijalnu politiku, raseljena lica i izbjeglice Kantona Sarajevo, obavezalo se o uplati sredstava u iznosu od 100.000,00 KM, kojim bi se riješilo navedeno zbrinjavanje. U tom smislu proistekla su pitanja:
- Zašto nadležno ministarstvo nije izvršilo, sporazum, pruzete obaveze?
- Kada će biti ispoštovani zakonski okviri dogovora?
- Da li će sanacija planirane izgradnje objekta biti nastavljena i kada?

Odgovor:

Vezano za gore navedena pitanja Ministarstvo za rad, socijalnu politiku, raseljena lica i izbjeglice Kantona Sarajevo je poduzelo aktivnosti na provjeri da li su Generalni sporazum o načinu realizacije Projekta ,,Izgradnja objekta kolektivnog stanovanja, lokalitet Baruthana-Vasin Han, općina Stari Grad, za trajno stambeno zbrinjavanje interno raseljenih porodica“, broj: 13-14-21778/12 od 09.07.2012. godine i Aneks Generalnog sporazuma, broj: 13-14-27349/12 od 19.10.2012. godine u skladu sa odredbama Zakona koje uređuju ostvarivanje prava na određene vidove stambenog zbrinjavanja raseljenih...

Proslijeđeno:
Ministarstvo za rad, socijalnu politiku, raseljena lica i izbjeglice

Vajzović Hanka,

Saziv: 2010-2014
Puni tekst pitanja:

Zašto ni nakon dva mjeseca koliko je prošlo od početka demonstracija i paljenja zgrade Kantona Sarajevo, Skupštini KS nije (u vezi s tim dešavanjima) nikad dostavljen cjelovit izvještaj (analiza) Nezavisnog odbora za nadzor policijskog komesara?
Dosad nam jest (18.02.2014.) dostavljena "Informacija o djelovanju i postupanju policijskog komesara o dešavanjima u Kantonu Sarajevo od 07.02.2014.godine", ali se iz nje ne može iščitati ništa što bi uistinu bila obaveza i nadležnost Nezavisnog odbora, niti što bi se odnosilo na ispravnost i zakonitost rada i postupanja Komesara u navedenoj kriznoj situaciji – umjesto očekivane detaljne analize, iz Informacije smo tek saznali da je Nezavisni odbor u periodu od 10.02. do 18.02. održao 4 sastanka na kojima je razmatrao i usvajao nekakve informacije o čijem sadržaju NAS (sKUPŠTINU koja je taj Odbor imenovala, te upravo Skupštini odgovara i u njezino ime djeluje) ni na kakav način nije upoznao. Budući da ni do danas nisu otklonjene brojne kontraverze u vezi sa "februarskim dešavanjima"...

Odgovor:

ODGOVOR:

Dana 18.02.2014.godine na zahtjev Skupštine Kantona Sarajevo Nezavisni odboru za izbor i reviziju policijskog komesara (u daljem tekstu:Nezavisni odbor) ,dostavio je hitnu Informaciju o djelovanju i postupanju policijskog komesara o dešavanjima u Kantonu Sarajevo od 07.02.2014. godine i dalje (u daljem tekstu: lnformacija)
Ista je sadržavala podatke koji su Nezavisnom odboru bili dostupni u vrijeme izrade Informacije budući da se radilo o kontinuiranim događajima. U Informaciji je prezentovano kontinuirano zasjedanje Nezavisnog odbora i praćenje rada policijskog...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
Proslijeđeno:

Zukić Amir,

Saziv: 2010-2014
Puni tekst pitanja:

S obzirom da je vodovodna mreža u sve lošijem stanju, potrebno je obezbijediti sredstva
za realizaciju "Programa sanacije vodovodnog i kanalizacionog sistema".
Zbog kompleksnosti samog sistema starosti i njegove dotrajalosti gubitci vode su u stalnom porastu,
zbog čega dolazi do značajnijih poremećaja u vodosnabdijevanju u noćnim satima.
Trenutna situacija vodovodnog i kanalizacionog sistema je takva da zahtjeva hitnu intervenciju,
većih novčanih sredstava od strane osnivača.
Razlozi za inicijativu sadržani su u slijedećem:

1.Evidentno je zaostajanje u realizaciji zacrtanih ciljeva u oblasti kanalizacije,
razdvajanja kolektora, obnove uređaja za pročišćavanje itd...
Dovodi se u pitanje pouzdanost daljeg urednog vodosnabdijevanja,
te je potrebno obezbijedit nova izvorišta za uredno snabdijevanje građana vodom.....
2.Stanje vodovodne mreže je sve lošije i gubitci vode rastu,
te je potrebno ulaganje u obnovu postojeće infrastrukture vodovodnog i kanalizacionog sist.
3.Shodno tome, smatra da vodomjeri treba da budu internog karaktera,
odnosno unutar jednog stambenog objekta.

Građani u zemlji koja je izuzetno bogata vodom i izvorima su izloženi stalnim redukcijama vode.
Popravkom vodovodne i kanalizacione mreže ne bi dolazilo do gubitka vode,
napajanjem sa izvora stanovništvo bi uživalo u resursima koje im zemlja pruža,
a ugrađivanjem individualnih vodomjera, svaki građanin bi bio isto tretiran od stane države,
i uredno izvršavao svoju građansku dužnost.
Voda je najznačajniji resurs koji trebamo štititi s krajnjim ciljem zdravlja čovjeka, i
treba se iskoristiti prirodno bogatstvo koje posjedujemo.
Voda nema alternativu.

Odgovor:

Razvoj kanalizacionog sistema je u evidentnom zaostajanju u odnosu na potrebe.
Intenzivnu izgradnju (pravnu i bespravnu)ne prati odgovarajuće širenje javne kanalizacione mreže.
Sa bespravnom izgradnjom objekata raste i bespravna izgradnja kanalizacionog sistema,i
broj bespravnih priključaka.
Ovakvo stanje usložnjava funkciju kanalizacionog sistema i ugrožava sanitarnu bezbjednost.
U potpunosti podržavaju inicijativu poslanika gosp.Amira Zukića na sistemskom rješavanju
navedenih problema i predlažu da se uputi poruka lokalnim zajednicama za suzbijanje...

Tačka dnevnog reda na kojoj je bio odgovor:
Proslijeđeno:
Ministarstvo prostornog uređenja i zaštite okoliša